Po Rospudzie????

191. Data: 2007-02-14 18:06:26

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabieramy ją naszym wnukom, zabieramy ją naszym dzieciom.
>
> Oj, bedą cierpieć nasze wnuki bez tych komarów, jak my cierpimy
> Pozdrawiam.Mirzan

Nie mylisz się.:-)

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/greenpeace_broni_
doliny_rospudy_19237.htm

Pozdrawia boletus

192. Data: 2007-02-14 18:30:28

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> W Hiszpanii podział jest raczej nie na przykorytowych i bezkorytowych,
> ale etniczny. Szczególnie Baskowie nie lubią Kastylijczyków.

Argument Moona jest w stylu: _ale u was biją murzynów_
Mimo, że mówią kilkoma językami to umieli się dogadać, skorzystali
z wejścia do UE jak mało, kto i teraz mają życie jak w Madrycie.

Lubię UE. Również za to, że dba o moje środowisko.
Troszkę szkoda, że dopiero teraz, ale lepiej późno niż wcale.
Na przykład: za wywiezienie śmieci do lasu idziemy na 3 lata do paki.
A jak koń sam wywiezie, to jedzie do Francji ;-)

Pozdrawiam, jacek

193. Data: 2007-02-14 19:00:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytaj dlaczego mamy chronic:
> http://www.mos.gov.pl/2aktualnosci/informacje_rp/200
7.02.09.shtml
> http://www.polskieradio.pl/jedynka/news.aspx?iID=744
6&c=13
> pozdr. Jerzy

13 lutego 2007r. godz. 14:38

Premier wypowiedział się w radiowej jedynce na temat Rospudy - Wybór
jest taki - albo odłożyć sprawę mniej więcej o trzy lata (to jest dużo),
podjąć ryzykowne wytyczenie innej drogi i być w ostrym sporze z mieszkańcami
Augustowa, albo pójść tą drogą. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony do
przyrody i chętnie bym to zmienił, ale taki precedens doprowadzi do tego, że
się w Polsce nie uda wybudować autostrad, bo będzie tyle blokad. Za tym
stoją nie tylko dobre intencje, ale także różne interesy i fanatyzm. Nie
wszystkim się podoba, także poza Polską, perspektywa kraju, który będzie
przypominał kraje bogatszej części Europy. A dzisiaj kto wjeżdża do Polski,
to natychmiast widzi, że wjeżdża w inną strefę cywilizacyjną, bo nie ma
autostrad. W Polsce muszą być autostrady i to jest jedno z głównych zadań
rządu.

Krótko mówiąc jesteś za, a nawet przeciw premierze III RP.

Ech wy dygnitarze partyjni o ptasich móżdżkach nie macie

najmniejszego pojęcia o tym, że biotopy bagienne są najważniejszymi

spośród wszystkich. Od nich bowiem zależy istnienie pozostałych.

Teraz do rzeczy. Nie rób sobie jaj z prawa, które jasno mówi

o gatunkach zwierząt i roślin podlegających ścisłej ochronie

na całym obszarze Rzeczypospolitej bez wyjątku.

Pomyśl chłopie na co się porywasz. Za kilkadziesiąt lat

autostrady nie będą już nikomu do niczego potrzebne. Weź więc

i to pod rozwagę, co by cię przyszli kronikarze w opisywanych

przez siebie historyjach nie musieli wspominać, jako kaczą

zarazę XXI wieku, której opanowanie całkowicie wymknęło się

ludzkości spod kontroli. "Powiem więcej", chociaż nie, szkoda słów.

begin 666 dot_green.jpg
M_]C_X `02D9)1@`!`@``9 !D``#_[ `11'5C:WD``0`$````9 ``_^X`#D%D
M;V)E`&3 `````?_;`(0``0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!
M`0$!`0$!`0$!`0$!`0("`@("`@("`@("`P,#`P,#`P,#`P$!`0$
!`0$"`0$"
M`@(!`@(#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,
#`P,#`P,#
M`P,#`P,#`P,#_\ `$0@`"@`*`P$1``(1`0,1`?_$`'8```,!````````````
M```````&!PH!`0$!``````````````````,`!! ``0($`P<%````````````
M`P$%``($-1$T!O!A,V,553=39#:&EA$``0(#" (#`````````````0`"$3%1
M\$%A@1(R`S."-'&2D__:``P#`0`"$0,1`#\`V<:;TWIT^G6 YV!E,8S*UE,8
MK70D*4I*$$Y"$).!9YR3SJJJJJJJJXK&;AX>(\326MCI%PHE>]X
>0"81-ZF/
M2FSMU!YHZ5DZ>V=NX>0Y/#W1CT,H/8A*ZGQ@GU.J>J.=4-5L;O-
&0H[5;,N.
HW>P]'EX1,V#V)"4LL**=N/5.^>:4_P!W\[V^]P'Z]MO-)]-EO%?
_V0``
`
end

194. Data: 2007-02-14 19:07:31

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 18:50, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> I polskie autostrady naszymi nie są. UE finansuje i unia
> zadecyduje o ostatecznym ich biegu w terenie.
> Bruksela ma zastrzeżenia w ośmiu fragmentach tejże
> licząc od Białegostoku do granicy z Litwą.

Jeżeli są lepsze to niech będą czyje bądź.
Przecie nikt nam ich nie odbierze.
Mieliśmy ponad 60 lat na budowanie swoich, i co?
Teraz uczmy się od innych choćby dbać o własne traszki.
Kiedyś były w każdej sadzawce ;-(
Chcę żeby moje dzieci były europejczykami cokolwiek to znaczy.

Pozdrawiam, Jacek

195. Data: 2007-02-14 19:19:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na przykład: za wywiezienie śmieci do lasu idziemy na 3 lata do paki.
> A jak koń sam wywiezie, to jedzie do Francji ;-)

Głosując za wstąpieniem do UE liczyłem na komisaryczny
unijny rząd, na rozpędzenie sejmu i senatu oraz tej całej bandy
tzw. elit politycznych, które nasz kraj mają bardzo głeboko
i co gorsza po horyzont nie widać choćby okruszyny nadziei
na poprawę sytuacji, a to co akurat poprawie uległo stało się
poniekąd samoistnie, na pewno nie na skutek przemyślanych
i zaplanowanych działań. Uogólniam, bo tu i ówdzie coś drgnęło,
jednak to kropla w oceanie, nijak mająca się do postępującej
w zatrważającym tempie degradacji środowiska naturalnego.

196. Data: 2007-02-14 19:22:21

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:

> Argument Moona jest w stylu: _ale u was biją murzynów_
> Mimo, że mówią kilkoma językami to umieli się dogadać, skorzystali
> z wejścia do UE jak mało, kto i teraz mają życie jak w Madrycie.

nie, to bardzo konkretny argument, niewidoczny dla niektórych,
oznacza, że pozory dostatku i cienka skorupka blichtru przykrywa całą masę
niezgody, zadawnionych pretensji, niechęci i nierozwiązanych problemów oraz
zmian nie służących niczemu, albo zmian oczywiście idiotycznych.
w ten sam sposób, ogrodznie drutem połowy Polski z tabliczką "rezerwat -
wstęp wzbroniony" nie rozwiąże niczego, a zrobienie z nas obsługi skansenu
nas nie rozwinie.

dla nas, Polaków, Europa (hmm) ma zawsze jakieś "zadania", a najlepiej żeby
nas w ogóle nie było, a może na pelety energetyvzne dałoby się nas
przerobić?

nawiasem mówiąc, zdjęcia z Rospudy, poza lotniczymi, wcale mnie nie
powalają.
po prostu bagno i łęgi..

moon

197. Data: 2007-02-14 19:22:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kopci papierochy i w ogóle dewastuje środowisko samą swoją
>

> Nie ma palących tytoń ekologów.To coś takiego jak boagrzechotnik,
> albo inne monstrum.

No co?! Ja palę tytoń ekologiczny :-)))
Pozdrawiam
Janusz

198. Data: 2007-02-14 19:23:46

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> On 14 Lut, 18:50, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> Chcę żeby moje dzieci były europejczykami cokolwiek to znaczy.

one zawsze były, cokolwiek sobie tam nie wyobrażasz.
moon

199. Data: 2007-02-14 19:24:24

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Pekaesem? Koleją? Chyba raczej na rowerze lub na piechotę.

ekologicznie i po bożemu!
moon

200. Data: 2007-02-14 19:24:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Wyszło szydło z worka. Komendant swoją działkę wyrwał naturze,
> przepłoszył zwierzynę dziką, wprowadził obce rośliny do lokalnego biotopu,
> zamiast tiry na tory to on wagon kolejowy postawił na łące, rozjeżdża
polne
> drogi samochodem, kopci papierochy i w ogóle dewastuje środowisko samą
swoją
> obecnością. :-( A taki niby ekofanatyk. ;-)
> Pozdrawiam faryzejsko Ja...cki

Nie wyrwał naturze tylko naturze ją przywraca. Wszystko dziczeje na potęgę.
:-)
Pozdrawiam
Janusz

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny