Po Rospudzie????

11. Data: 2007-02-09 20:58:54

Temat: Re: OT
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

>> ---
>> www.duzy-biust.pl
>
> To autoreklama? :-)

Ciekawe że jak miałam www.tramping.slask.pl to nikt nie zwracał na to
uwagi. A bardziej tamta strona podpadała pod autoreklamę bo można było
mnie obejrzeć i poczytać moje teksty ;)

Pozdrawiam
Ania L.
---
www.duzy-biust.pl

12. Data: 2007-02-09 20:59:39

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Podobno już definitywnie załatwiono Rospudę.:-(((

A może jeszcze nie definitywnie.
Żeby tylko UE postraszyła tak, jak UEFA straszy Tomasza Lipca :-)

Jak wyglada nasze środowisko naturalne widzę podczas każdej wyprawy
z wędką. Rozkradzione drzewa, obesrane laski, wszędzie pełno śmieci,
bród i dzikie budownictwo.

Ech, serce się ściska. Pamiętam te miejsca sprzed kilkudziesięciu lat.
Było pięknie.

Pozdrawiam, Jacek

13. Data: 2007-02-09 21:28:13

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> Ciekawe że jak miałam www.tramping.slask.pl to nikt nie zwracał na to
> uwagi. A bardziej tamta strona podpadała pod autoreklamę bo można było
> mnie obejrzeć i poczytać moje teksty ;)

No bo co to za strona, która otwiera się na rozkładzie jazdy PKS
Katowice? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2007-02-09 21:40:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>uwagi. A bardziej tamta strona podpadała pod autoreklamę bo można było
>mnie obejrzeć i poczytać moje teksty ;)
:))))))
mi nie udalo na tej stronie znalesc kogos z 80 F/ G
:((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

15. Data: 2007-02-09 21:41:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do budowy tej estakady trzeba użyć ciężkiego sprzętu bydowlanego i
> wywiercić miejscami bardzo głebokie dziury pod fundamenty. Z powietrza
> tego nie zrobisz.

A może taniej będzie przenieść Olsztyn w Bieszczady?
Pozdrawiam.Mirzan

16. Data: 2007-02-09 21:44:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqinan$kdr$1@inews.gazeta.pl aniai
<aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał(a):

> Ciekawe że jak miałam www.tramping.slask.pl to nikt nie zwracał na to
> uwagi. A bardziej tamta strona podpadała pod autoreklamę bo można
> było mnie obejrzeć i poczytać moje teksty ;)

Hejka. Rzeczywiście, w Istambule pod bramą pałacu Tokapi biust wygląda
imponująco. :-)
Pozdrawiam hormistycznie Ja...cki

17. Data: 2007-02-09 21:53:26

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> A może taniej będzie przenieść Olsztyn w Bieszczady?

To są okolice Augustowa Mirku.
Są jeszcze mosty wiszace.

--
pozdr. Jerzy

18. Data: 2007-02-09 22:05:08

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> A może taniej będzie przenieść Olsztyn w Bieszczady?
> Pozdrawiam.Mirzan

Tu coś dla Ciebie:
http://www.pracownia.org.pl/prac/index.php?d=dzialan
ia&e=artykuly&idm=113&id=66

--
pozdr. Jerzy

19. Data: 2007-02-09 22:20:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są okolice Augustowa Mirku.
> Są jeszcze mosty wiszace.

Jak to różnica dla bociana czy innej żaby. I tak ludzie wygrają.
Można jesze tunel pod Augustowem zrobić, albo go zaorać, jak wszyscy
wyjadą do Europy.
Nie miałem odwagi ukraść ziemowita z łąki całej w kwiatach, a chłop
zaorał i po sprawie.Za niezrobienie zadymy ktoś i tak forsę weźmie.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2007-02-09 23:04:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Jak to różnica dla bociana czy innej żaby. I tak ludzie wygrają.
> Można jesze tunel pod Augustowem zrobić, albo go zaorać, jak wszyscy
> wyjadą do Europy.

Projekt tunelu pod Rospudą też był, ale upadł jako za drogi i zbyt
skomplikowany.

A naprawdę to nie rozumiem jak do tego wszystkiego doszło. Jeżeli,
jak twierdzą zieloni, jest wariant lepszy i tańszy, i był on juz
znany kilka lat temu, to dlaczego nie został zaakceptowany? Teraz
już mieszkańcy Augustowa są tak zdesperowani, że nie chcą słyszeć
o czekaniu, aż jakikolwiek inny wariant będzie rozpatrzony (bo to
może potrwać kolejne kilka lat). Wygląda więc, że po Rospudzie :-(
Albo będzie wojna zielono-augustowska.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny