Zakwitły krokusy

1. Data: 2007-02-14 19:20:47

Temat: Zakwitły krokusy
Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitły mi wczoraj krokusy białe i żółte. Mam je posadzone od dwóch lat w
trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta zima nie
jest normalna.

Antoni Broniak

2. Data: 2007-02-14 20:57:14

Temat: Re: Zakwitły krokusy
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

antoni.broniak wrote:
> Zakwitły mi wczoraj krokusy białe i żółte. Mam je posadzone od dwóch lat w
> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta zima nie
> jest normalna.

Nie jest. Dzisiaj odgarniałem śnieg z podjazdu. Dwie i pół godziny
roboty i już z niejakim trudem da się wyjechać na ulicę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-02-14 21:13:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest. Dzisiaj odgarniałem śnieg z podjazdu. Dwie i pół godziny
> roboty i już z niejakim trudem da się wyjechać na ulicę.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

U nas też zima wreszcie normalna. Zero śniegu, luzik,
pełna kultura.

Pozdrawia od niepamiętnych czasów boletus

4. Data: 2007-02-15 08:52:52

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antoni.broniak" <a...@n...pl> napisał w
wiadomości news:eqvnhj$a4i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
lat w
> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta

U mnie już 12.02 zaczęły kwitnąć.
Nienormalność tej zimy bardzo mi odpowiada.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2007-02-15 08:57:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> lat w
> zima nie
>>
> U mnie już 12.02 zaczęły kwitnąć.
> Nienormalność tej zimy bardzo mi odpowiada.
:)
U mnie zaczely kwitnac tydzien temu
a taka zime to chcialbym miec zawsze
:)))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

6. Data: 2007-02-15 09:16:44

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

antoni.broniak <a...@n...pl> napisał(a):

> Zakwitły mi wczoraj krokusy białe i żółte. Mam je posadzone od dwóch lat w
> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta zima nie
> jest normalna.

A u mnie krokusy jeszcze nie kwitną, ale kwitną ciemierniki
a irysy żyłkowane mają wybarwione pączki. Tak było wczoraj:

http://voila.pl/n1161/?1

http://voila.pl/6nv73/?1

http://voila.pl/83bwj/?1

Zima jest fajna, żeby tylko nie przymroziło w marcu.

Pozdrawiam, Jacek

7. Data: 2007-02-15 13:08:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta zima

U mnie tez kwitna od wczoraj (tylko Crocus chrysanthus), odmiana kremowo
zolta :)
Inne moje krokusy sa daleko w tyle jeszcze.

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2007-02-15 16:29:20

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antoni.broniak"

> [...]
> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu. Coś mi się zdaje, że ta zima

u mnie jeszcze nie kwitną ale wyszły tak ze 2 cm nad ziemię -nagle w ciagu
ostatnich 3 dni.
Co ciekawe - jeże się obudziły - widziałam dziś kilka - niestety na asfalcie
:(
Ale jeśli zwierzyna się budzi to zimy już chyba nie będzie?

--
ewa

9. Data: 2007-02-15 17:17:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Feb 2007 14:08:05 +0100, Bpjea napisał(a):

> Użytkownik "antoni.broniak" <a...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:eqvnhj$a4i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> U mnie tez kwitna od wczoraj (tylko Crocus chrysanthus), odmiana kremowo
> zolta :)

A ja widziałam maleńkę kępę kwitnących przebiśniegów dzisiaj:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2007-02-15 18:23:37

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisał:

> A ja widziałam maleńkę kępę kwitnących przebiśniegów dzisiaj:)

Ach, a ja wróciłem tydzień temu ze Szkocji, gdzie widziałem całe połacie
przebiśniegów w lasach. Niesamowite to było - jak sięgnąć okiem, widać było
przebiśniegi...

A u mnie wykiełkowały już prawie wszystkie tulipany, krokusy, narcyzy,
żonkile i sznieżyczki. Ale nic jeszcze nie kwitnie. Boję się, że mi zmarzną
jak przyjdą zapowiadane na początek przyszłego tygodnia mrozy...

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl