Zakwitły krokusy

11. Data: 2007-02-15 19:13:01

Temat: Re: Zakwitły krokusy
Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rajmund <t...@a...es> napisał(a):

> Boję się, że mi zmarzną jak przyjdą zapowiadane na początek przyszłego
> tygodnia mrozy...

Co nas straszysz? ;-)
Przejrzałem kilka prognoz długoterminowych i mrozów nie widzę.
Po kilkudniowym oziębieniu, z niewielkimi przymrozkami w nocy,
będzie się stopniowo ocieplało, aż do 10 stopni w pierwszych dniach marca.
Wegetacja może trochę zwolni, ale szkód ni przewiduję.
Czgo i sobie i Wam życzę. Jacek

P.S Tu mi się sprawdzało ;-)
http://www.twojapogoda.pl/

12. Data: 2007-02-15 19:28:39

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" napisał:

> [...]
> będzie się stopniowo ocieplało, aż do 10 stopni w pierwszych dniach marca.
> Wegetacja może trochę zwolni, ale szkód ni przewiduję.

Zdaje się, że na TVN24 zapowiadali mrozy ok. 20-23.02, ale może oni tylko
straszą... Ja też chcę już prawdziwej wiosny.

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

13. Data: 2007-02-15 20:08:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund" <

> A u mnie wykiełkowały już prawie wszystkie tulipany, krokusy, narcyzy,
> żonkile i sznieżyczki. Ale nic jeszcze nie kwitnie. Boję się, że mi
zmarzną
> jak przyjdą zapowiadane na początek przyszłego tygodnia mrozy...

A u mnie ledwo kiełki krokusów i żonkili widać. Szczerze mówiąc się tym
nie martwię bo dzięki temu nic mrozy nie zwarzą, a kwiaty będę mieć dłużej
niż ci którym kwitną :-)

Serdecznie Miłka

14. Data: 2007-02-15 20:41:28

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisał:
> [...]
> nie martwię bo dzięki temu nic mrozy nie zwarzą, a kwiaty będę mieć dłużej

No właśnie, nie wiem czy nie przykryć czymś tych wykiełkowanych kwiatów
przed zapowiadanym mrozem... Jakieś pomysły? Czy to już raczej niekonieczne?

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

15. Data: 2007-02-15 21:22:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund"

> No właśnie, nie wiem czy nie przykryć czymś tych wykiełkowanych kwiatów
> przed zapowiadanym mrozem... Jakieś pomysły? Czy to już raczej
niekonieczne?

A na ile centymetrów wylazły ? Może nie ma o co podnosić alarmu ;-)

Serdecznie Miłka

16. Data: 2007-02-15 22:47:47

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakwitły mi wczoraj krokusy białe i żółte. Mam je posadzone od dwóch lat w
> trawniku. W zeszłym roku kwitły w kwietniu.

U mnie zaczely kwitnac ciemnozolte z brazowym od zewnerznej strony oraz
bardzo male, jasno fioletowe. Odmian nie znam, bo kupuje wg. "co mi sie
podoba" ;-))

>Coś mi się zdaje, że ta zima nie
> jest normalna.

Zeszla zima tez nie byla najzwyklejsza;-). U mnie jeszcze 3 czerwca
kaloryfery w bloku okazaly sie cieple.
Z dwojga zlego wole chyba to co teraz jest za oknem ( nazwalabym to raczej
"pozna jesien")

W ogrodzie dzisiaj rozpoczelam sezon. Troche pograbilam, poobcinalam to co
suche, no i podziwialam kwitnace prymulki i wrzosce. Fajnie tak wczesnie
ruszyc do ogrodka.

Iza Wójcik

17. Data: 2007-02-16 14:40:28

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisał:
> niekonieczne?
>
> A na ile centymetrów wylazły ? Może nie ma o co podnosić alarmu ;-)

Różnie, zależnie od gatunku i odmiany, ale tak spokojnie niektóre do 10 i
więcej cm. Inne ledwo wylazły z ziemi, więc o te się nie martwię.

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

18. Data: 2007-02-16 14:51:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> A ja widziałam maleńkę kępę kwitnących przebiśniegów dzisiaj:)

O tych nie wspominalem, bo myslalem, ze to oczywiste ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

19. Data: 2007-02-16 14:54:10

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...] będzie się stopniowo ocieplało, aż do 10 stopni w pierwszych dniach
> marca.

Juz wczoraj bylo u mnie 11 stopni :)
Ale cos w radio mowili, ze na polnocy ma byc -13 w nocy. Moze do mnie nie
dowieje ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2007-02-16 14:57:04

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...] kwiaty będę mieć dłużej
> niż ci którym kwitną :-)

Najlepiej miec wachlarz gatunkow :)
Nie wszystkie krokusy u mnie kwitna - niektore prawie jeszcze spia.

Pozdrawiam,
Bpjea

Inspekt / Dałem ciała (chyba).
14 dni/dwa tygodnie