Zakwitły krokusy

21. Data: 2007-02-16 15:39:35

Temat: Re: Zakwitły krokusy i fijołki :-)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:er4h2o$jjt$2@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl (bez
x)> napisał(a):

> Juz wczoraj bylo u mnie 11 stopni :)
> Ale cos w radio mowili, ze na polnocy ma byc -13 w nocy. Moze do
> mnie nie dowieje ;)

Hejka. W Europie jest zima a w bułgarskim mieście Svištov nad Dunajem
zakwitły wiśnie, śliwy i morele oraz fijołki. :-)
A u na zima ma pokazać na co ją stać dopiero w przyszłym tygodniu. :-(
Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

22. Data: 2007-02-16 16:48:56

Temat: Re: Zakwitły krokusy
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> U nas też zima wreszcie normalna. Zero śniegu, luzik,
> pełna kultura.
>
> Pozdrawia od niepamiętnych czasów boletus

U nas byla zima przez 4 dni, a tak to pozna jesien albo wczesna wiosna.
Teraz to juz na pewno wiosna - przebisniegi kwitna, krokusy paczki maja,
frosycja zaczyna juz sie ruszac, a paczki na topolach cale spuchniete i
klejace. Wreszcie koniec tej szarugi. A w wazonie galazki wisni cale
pokryte kwiatem - ucielam je 2 tygodnie temu i zakwitly wczoraj.

Pozdrowienia z dalekiego zachodu
Magdalena Bassett

23. Data: 2007-02-16 16:57:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakwitły wiśnie, śliwy i morele oraz fijołki. :-)

> Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

Jasne, w marcu będziesz owoce zrywał.
Smacznego.

24. Data: 2007-02-16 19:22:36

Temat: Re: Zakwit?y krokusy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisa¸ w
wiadomoćci news:12tbo3sppea9eb4@corp.supernews.com...

> [...] a paczki na topolach cale spuchniete i klejace. [...]

Na dalekim wschodzie (wzgledem Ciebie) iwa cala w baziach :)
Kwitna tez leszczyny.

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2007-02-16 20:02:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwitna tez leszczyny.

No leszczyny kwitną nie od dziś.

26. Data: 2007-02-16 20:51:21

Temat: za wcześnie
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Wójcik napisał:

> W ogrodzie dzisiaj rozpoczelam sezon. Troche pograbilam, poobcinalam to co
> suche, no i podziwialam kwitnace prymulki i wrzosce. Fajnie tak wczesnie
> ruszyc do ogrodka.

Za wcześnie .
Nie wolno tego robić przed wybraniem sikorki
na patronkę roku :-)

Pozdrawiam, Barbara

27. Data: 2007-02-16 20:58:23

Temat: Re: Zakwitly krokusy
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> klejace. Wreszcie koniec tej szarugi. A w wazonie galazki wisni cale
> pokryte kwiatem - ucielam je 2 tygodnie temu i zakwitly wczoraj.

O! Miło zobaczyć Cię znów na grupie. Cały śnieg spadł na Midweście i
dalej na wschód. U mnie żeby przebiśniegi przebiły śnieg, musiałyby
wyrosnąć na pół metra. A te spod zasp odgarniętego śniegu na 2 metry.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2007-02-16 21:14:19

Temat: Re: za wcześnie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Za wcześnie .
> Nie wolno tego robić przed wybraniem sikorki
> na patronkę roku :-)

A ja juz wybralem...
...miejsce na budke dla sikorek :)

Pozdrawiam,
Bpjea

29. Data: 2007-02-16 21:47:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Miło zobaczyć Cię znów na grupie. Cały śnieg spadł na Midweście i
> dalej na wschód. U mnie żeby przebiśniegi przebiły śnieg, musiałyby
> wyrosnąć na pół metra. A te spod zasp odgarniętego śniegu na 2 metry.

Tobie ciężko dogodzić. Więcej optymizmu.
Środek zimy, więc nie dziwota, że śnieg,
naturalna kołderka, pod którą tętni życie
choć nieco skrycie.

30. Data: 2007-02-16 23:54:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Feb 2007 15:51:05 +0100, Bpjea napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> O tych nie wspominalem, bo myslalem, ze to oczywiste ;)

Ajaj... Pierwsza w tym roku, stąd ta radość:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/