Zakwitły krokusy

31. Data: 2007-02-17 19:07:32

Temat: Re: za wcześnie
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> A ja juz wybralem...
> ...miejsce na budke dla sikorek :)

Za wcześnie.
Gdy budka gotowa, wtedy miejsce się znajdzie.
I chętna sikorka :-)

Pozdrawiam, Barbara

32. Data: 2007-02-19 10:59:57

Temat: Re: Zakwit?y krokusy
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisa¸ w
wiadomoćci news:12tbo3sppea9eb4@corp.supernews.com...

> U nas byla zima przez 4 dni, a tak to pozna jesien albo wczesna
wiosna.
> Teraz to juz na pewno wiosna - przebisniegi kwitna, krokusy paczki
maja,
> frosycja zaczyna juz sie ruszac, a paczki na topolach cale
spuchniete i
> klejace. Wreszcie koniec tej szarugi. A w wazonie galazki wisni cale
> pokryte kwiatem - ucielam je 2 tygodnie temu i zakwitly wczoraj.
>
> Pozdrowienia z dalekiego zachodu
> Magdalena Bassett

A fotki pokaýesz? Dawno siŤ nie chwali¸ać:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

33. Data: 2007-02-19 14:45:10

Temat: Re: Zakwitły krokusy
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to Was przebiję.
Wczoraj widziałam u siebie kwitnącą kokorycz lakolistną ( Corydalis
cheilanthifolia). Otworzyłam usta ze zdumienia. Kupiłam ją u pewnego miłego
pana na Allegro latem ub. roku.
W Tabazie piszą, że normalnie kwitnie V - VI.
Czy moja nienormalna czy co?

Majka

34. Data: 2007-02-19 16:19:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
miłego
> pana na Allegro latem ub. roku.
> W Tabazie piszą, że normalnie kwitnie V - VI.

Moje wawrzynki normalnie kwitną pod koniec marca - w kwietniu, w tym roku
właśnie kończą kwitnienie. 6-8 tygodni przyspieszenia? I mały dodatek dla
Pomorza? :)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2007-02-19 16:48:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> wrote in

> [...]
> miłego pana na Allegro latem ub. roku.
> W Tabazie piszą, że normalnie kwitnie V - VI.

U mnie do przedwczoraj kwitly ciemierniki, pomieszance od orientalis.
Przedwczoraj w nocy je zmarzlo i mam z glowy. Nadal kwitna przylaszczki,
iryski retikulaty, oczywiscie przebisniegi, wawrzynek, krokusy i
pierwiosnki. No i fiolki trojbarwne, ale one od ubieglorocznego czerwca
caly czas z czterodniowa pzrerwa na snieg. Abeliophyllum juz ma kwiatki na
wierzchu, ale jeszcze nie otwarte. Narcyzy maja takie paki, ze dac im 3-4
dni ciepla i zakwitna..
Co w swietle prognoz na ten tydzien znaczy tylko jedno - nie bede miala
narcyzow w tym roku, bu!
Ale wczoraj widzialam pierwsze czajki, wlasnie wrocily z wywczasow, moze
nie bedzie tak zle?
Pozdrowienia z zametem fenologicznym - Ewa

36. Data: 2007-02-20 16:44:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> [...]
> Przedwczoraj w nocy je zmarzlo i mam z glowy. Nadal kwitna przylaszczki,
> iryski retikulaty, oczywiscie przebisniegi, wawrzynek, krokusy i

U mnie jeszcze nie az tak roznorodnie w kwitnieniu ale pierwiosnki wyniosle
maja juz paki kwiatowe widoczne wiec nie jest zle :) Moja najwczesniejsza
kokorycz - k. pelna - jeszcze spi. Zato ladnie przezimowala Corydalis
flexuosa, ku mojemu zaskoczeniu zimozielona jest.

Pozdrawiam wiosennie pomimo zapowiadanych mrozow :)
Bpjea

37. Data: 2007-02-20 16:46:43

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Za wcześnie.
> Gdy budka gotowa, wtedy miejsce się znajdzie.
> I chętna sikorka :-)

Budka juz dawno gotowa, tylko musze drabine przystawic i zalozyc :)

Pozdrawiam,
Bpjea

38. Data: 2007-02-20 17:59:17

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Budka juz dawno gotowa, tylko musze drabine przystawic i zalozyc :)

O :-)

Obserwowałam kiedyś naukę fruwania małych sikorek
pod opieką "rodzicielki". Siedziały rzędem na gałęzi
i kolejno - zataczały łuk i siadały na końcu kolejki

Pozdrawiam, Barbara

39. Data: 2007-02-20 18:53:11

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Obserwowałam kiedyś naukę fruwania małych sikorek
> pod opieką "rodzicielki". Siedziały rzędem na gałęzi
> i kolejno - zataczały łuk i siadały na końcu kolejki

Skad wiesz, ze to byla rodzicielka a nie rodziciel? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

40. Data: 2007-02-20 20:36:42

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Skad wiesz, ze to byla rodzicielka a nie rodziciel? ;

> http://www.jerzygrzesiak.pl/lista18.html

A poza tym stara zasada: powiedz cokolwiek -
nim sprawdzą , to się wyprzesz :-)
Właśnie z niej skorzystałam, bo tego nie da się sprawdzić :-)

Pozdrawiam, Barbara

Inspekt / Dałem ciała (chyba).
14 dni/dwa tygodnie
Xerophyllum tenax