Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)

następny post »
From: "AnUbIs" <u...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Date: Thu, 27 Dec 2007 21:07:14 +0100

Witam

Będę szukać w możliwie najbardziej okazyjnych cenach sprzętu AGD..
Myślę że pralkę kupię albo elektrolux'a albo Bosh'a ale z większym naciskiem
na Bosh'a bo mam w domu Bosh Maxx i chodzi już bezawaryjnie chyba 8 rok.
Zastanawiałem się nad promocyjną ceną Elektrolux EWF 10679 za 999 zł w
MediaMarkt (jest w elektronicznej gazetce na stronie) ale znowu Bosh
kosztuje tylko 300zł więcej i pobiera 49L wody za miast 54 jak ten
Elektrolux.. tego modelu z gazetki nigdzie nie ma prawie w Internecie,
wyczytałem tylko że jest dosyć głośna.
Którą wybrać ?
Czy brać pod uwagę inne firmy ? podoba mi sie model ARDO który po mimo 6L
pakowności jest bardzo wąski.

Lodówka: chcę kupić coś do max 1500zł czy brać Elektrolux'a czy innej firmy
(wyczytałem trochę negatywnych opinii o Boshach i Amice) ? na jakie
parametry zwracać uwagę ?
zależy mi na najmniejszej bezawaryjności i żeby była klasy A+ i w miarę
cicha.

Zmywarka tak 45-60 wielkość tylko jakiej firmy ? ta ostatnia ma być możliwie
tania do max 1200zł no i dobrze zmywać i się nie psuć :)