Jako że cisza po świętach ...

291. Data: 2010-04-07 21:17:07

Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Endi, alkohol zaprowadzi cię do złych kobiet!
Nie tędy droga! :)

BTW trochę mi cię jednak czasem szkoda, mały Pojebie. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

To zdecydowanie najmilsza wiadomość dnia :-)
Mam nadzieję, że w Twoim kfie znajdą sobie tamtejszy obiekt
swoich durnych pretensji i dadzą innym odrobinę spokoju
od ich bablania w kółko o jednym.

292. Data: 2010-04-07 21:17:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W CZYM?

W tym, że Twojemu tż-towi zdarza się wypić więcej i wtedy wymaga opieki
osób trzecich, tu niestety dzieci.

--

Paulinka

293. Data: 2010-04-07 21:17:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Też po alkoholu dostawał skrzydeł oraz przypływu "męskiej energii"?

Nie pije. XL sugerowała, że jest alkoholikiem.

--

Paulinka

294. Data: 2010-04-07 21:18:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:07:07 +0200, Paulinka napisał(a):

> Zabawnie to wszystko wygląda w kontekście mojego ojca i alkoholu...

Też miał stany upojenia, jak ojciec medi? Współczuję wam obu zatem, bo nie
poznałyście kultury przy oraz po alkoholu i każdego, kto go używa,
posądzacie o upojenie lub pijaństwo, a jego zajmujące się nim czule dzieci
widzicie w kałużach jego rzygowin. Doprawdy współczuje traumy.

295. Data: 2010-04-07 21:20:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na mnie to nie działa. Wytrzymuj to od bab odkąd tylko stalam się kobietą.
> Wielokroć mnie już chciały zagryźć :-)

Dodaj jeszcze, ze bez powodu.
I.

296. Data: 2010-04-07 21:20:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tak tak, to wszystko dlatego, że zazdrościmy ci włosów. ;-P

To mi przypomina sytuację z trzymaniem portfela między zębami, bo się je ma.
Ewo masz włosy? Ja mam :)
Chyba nie mam czego zazdrościć XL ;)

--

Paulinka

297. Data: 2010-04-07 21:20:44

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tak tak, to wszystko dlatego, że zazdrościmy ci włosów. ;-P

Pod pachami. ;-P
I.

298. Data: 2010-04-07 21:22:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> posądzacie o upojenie lub pijaństwo, a jego zajmujące się nim czule dzieci
> widzicie w kałużach jego rzygowin. Doprawdy współczuje traumy.

Ja nie sugeruję, że Twój tż jest alkoholikiem, a Ty o moim tacie
raczyłaś się w ten sposób wypowiedzieć. Czaisz różnicę?

--

Paulinka

299. Data: 2010-04-07 21:23:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:13:11 +0200, Ender napisał(a):

> [...]
> Mam nadzieję, że w Twoim kfie znajdą sobie tamtejszy obiekt
> swoich durnych pretensji i dadzą innym odrobinę spokoju

Wiesz, zawsze (dokładnie od kiedy skończyłam 16-17 lat) miałam za plecami
krok w krok zawistne kobietony, czekające na każde moje potknięcie, każde
słowo, z którego mogły sobie natychmiast zrobić radochę na własną ciasną
miarę... Radziły mi słodko i nadspodziewanie zgodnie, abym obcięła moje
dłuuuuuugie, piękne włosy, deprecjonowały moje wybory i preferencje,
zostawiały samą w pokoju hotelowym z obcymi facetami licząc na... Jakoś
jednak nigdy im się nie udało. I tak jest do tej pory, stare już, tłuste
lub obwisłe, bezzębne, dziwią się, kiedy mnie spotykają i żółć je zalewa.
Ale i te młodsze ode mnie... Wiesz, pochlebia mi to jak cholera :-)

300. Data: 2010-04-07 21:25:33

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Praca u podstaw? Z kobitą ~55?
>
> Ona jest dla mnie ikoną stanu po nieodwracalnej aborcji mózgu w celu
> doświadczania iluzorycznego poczucia spełnienia i szczęśliwości
> w warunkach realnie obfitego niespełnienia i skrajnego braku szczęścia.
>
> Jej opinie świadczą jedynie o ciężarze gatunkowym jej w pocie czoła
> wypracowanych wynaturzeń mentalnych i niedorzecznych odchyłów
> psychicznych IMHO.

Mocne, ale najprawdopodobniej (pomijajac wiek pani) prawdziwe. Niestety.
I.

przetestuj się grupowiczu!
KTO WIE?
WINA