Jako że cisza po świętach ...

61. Data: 2010-04-06 14:29:06

Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> To_jego_dziecko. Jeśli by miał coś takiego zrobić- to, czy mu je
> wydadzą, czy nie- nie ma znaczenia.

Pijany facet wsiada do samochodu, to jego samochód...
Po pijanemu można przecież jeździć, nie można tylko wypadku spowodować.

Stalker

62. Data: 2010-04-06 14:30:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2010 16:15:48 +0200, medea napisał(a):

> Znamy, znamy, już o tym pisałaś.

Znamy, znamy, już to kiedyś pisałaś. Nie wszyscy jednak czytali, kiedy
kiedyś o tym pisałam.

> Ja miałam też swoją "fankę" kucharkę/pomoc w przedszkolu, która mnie
> zawsze przytulała. Raz tak ścisnęła mi głowę i podniosła za nią do góry,

Raz. Ja miałam to przez całe przedszkole.
Kiedy sobie uświadomiłam, już jako dorosła, że podlegałam znęcaniu się i to
w dodatku w obecności mamy, która nie zdawała sobie sprawy z siły ugryzień
(choć pewnie widziała ślady, to pewnie myślała, że po prostu mam zbyt
delikatne ciało czy coś). Dlatego mam dziś właściwy stosunek do ludzi,
którzy najgłośniej krzyczą o swej miłości do dzieci im powierzonych.

> że o mało nie złamała mi karku. Od tamtej pory unikałam jej jak ognia.
> Czasami zupełnie nieodpowiedzialne typy pracują z dziećmi. A pewnie
> żadnych testów ludziom nie robią przed przyjęciem do pracy.
>
> A' propos trenR - podsuń koledze myśl, żeby wymyślił jakieś testy
> psychologiczne dla przyszłych pracowników, którzy mają mieć jakikolwiek
> kontakt z dziećmi.

Nie uważam go za autorytet w tym względzie.

63. Data: 2010-04-06 14:31:03

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem ten zalany facet jest rodzicem z każdego punktu widzenia.

tak jak ?

http://www.tvn24.pl/-1,1650945,0,1,miala-2-5-promila
-wziela-dziecko-na-
spacer,wiadomosc.html

moim zdaniem nie jest sie rodzicem z zasadniczego punktu widzenia.

i.

64. Data: 2010-04-06 14:32:00

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Kiedyś czytałem bodajże Hołysta, że w USA, gdzie od dawna popularne są
> firmy wyszukujące ludzi do różnych zawodów- do pracy z dziećmi typowano
> na podstawie tych testów...pedofili. Także przyda się jeszcze
> sprawdzanie wielu innych czynników, IMHO.

Oczywiście, że "lubienie dzieci" nie może być przesłanką wystarczającą. ;)

Ewa

65. Data: 2010-04-06 14:32:27

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Ale ja nie mam takiego dylematu pt. co wybrać. Dylemat jest czysto
> hipotetyczny. Gdyby był prawdziwy, to pewnie wbrew wszelkim teoriom które
> sam tu wypisuję wybrał bym ładniejszą ;)

:DDDD

znaczy masz mozg gdzie trzeba :)))

i.

66. Data: 2010-04-06 14:32:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest takie "argumentum ex silentio", więc nie możesz być pewien na
> 100%. ;)
>
> Czy to dziecko było chociaż z grupy Twojego syna?

Tak. Jest z grupy mojego syna. Jakkolwiek by tych argumentów nie nazwać,
jestem tego na 100% pewny ... i nie zachwieje tą pewnością nawet wynik testu
kolegi trenera ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

67. Data: 2010-04-06 14:33:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 16:23:37 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> wyszukujące ludzi do różnych zawodów- do pracy z dziećmi typowano na
> podstawie tych testów...pedofili. Także przyda się jeszcze sprawdzanie wielu

Zdolny i inteligentny pedofil przecież na pewno doskonale wie, co jest
oczekiwaną odpowiedzią i jak odpowiedzieć na pytania testu, aby świetnie
wypaść.

68. Data: 2010-04-06 14:34:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To_jego_dziecko.

On jest _ojcem_ dziecka, a nie właścicielem.

> Jeśli by miał coś takiego zrobić- to, czy mu je
> wydadzą, czy nie- nie ma znaczenia.

Ma. Ponieważ może przyjść po nie np. trzeźwa matka i nie dopuścić do
takiej sytuacji.

Trzeźwość jest jednym z podstawowych czynników wychowania zdrowego
dorosłego.

Ewa

69. Data: 2010-04-06 14:34:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2010 16:32:00 +0200, medea napisał(a):

> Oczywiście, że "lubienie dzieci" nie może być przesłanką wystarczającą. ;)
>
> Ewa

Nie o to chodzi.

70. Data: 2010-04-06 14:35:58

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> Z uwagą formalną. Jeśli to miała być analogia, to jest na odwrót :-)

ty sie, babo, ode mnie odczep ;)
i.

przetestuj się grupowiczu!
KTO WIE?