Jam donosiciel

1. Data: 2001-04-01 21:44:58

Temat: Jam donosiciel
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poskarżyłem się dyrekcji Ośrodka Szkolenia Praktycznego we Wrocławiu na
traktowanie Usenetu jako szkółki dla kursantów dziś od 11:00 do 13:00

sadyl

1. Data: 2001-04-02 09:16:48

Temat: Re: Jam donosiciel
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> poskarżyłem się dyrekcji Ośrodka Szkolenia Praktycznego we Wrocławiu na
> traktowanie Usenetu jako szkółki dla kursantów dziś od 11:00 do 13:00

Z lustracji juz bez szwanku sie nie wywiniesz ;)

Jader

1. Data: 2001-04-09 23:18:44

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poskarżyłem się dyrekcji Ośrodka Szkolenia Praktycznego we Wrocławiu na
> traktowanie Usenetu jako szkółki dla kursantów dziś od 11:00 do 13:00
>
> sadyl

Tydzien temu poskarzono sie na niejakiego
S.Pokutyckiego,ze ze swymi kursantami balagani
na pl.rec.kuchnia (niedziela 11:00 do 13:00).
I co widzimy w ostatnia niedziele(Doladnie o tej samej porze).
Juz nie p.Pokutycki ze swa trzodka ale wulgarny "ab",kolega?
brat blizniak? czy co? (zreszta tak samo wulgarny na innych grupach/listach)

Ciekawe czy mu przejdzie do nastepnej niedzieli?

Marek

1. Data: 2001-04-09 23:22:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:

> Juz nie p.Pokutycki ze swa trzodka ale wulgarny "ab",kolega?
> brat blizniak? czy co? (zreszta tak samo wulgarny na innych grupach/listach)
>
> Ciekawe czy mu przejdzie do nastepnej niedzieli?

Przejdzie, jeśli wszyscy go oleją
Jeżeli zaczniemy nad tym dyskutowć - będzie miał radochę i trzęsiłapne
spełnienie

sorry

sadyl

1. Data: 2001-04-10 06:28:57

Od: "BeataSz" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Przejdzie, jeśli wszyscy go oleją
> Jeżeli zaczniemy nad tym dyskutowć - będzie miał radochę i trzęsiłapne
> spełnienie
>
> sorry

Nie przepraszaj, pieknie to ujales.

Beata

1. Data: 2001-04-10 23:34:46

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie przepraszaj, pieknie to ujales.
>
> Beata

Nie przepraszaj bo nie Ty jeden doniosles.

Marek

Simson Kanasta poszukuje perkusisty 136
sos chiński
Ja robić chipsy????
obiad
w uzupelnieniu do dzisiejszego programu Roberta Maklowecza