Jean Pierre

1. Data: 2002-10-31 15:38:38

Temat: Jean Pierre
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kobietki:-)
Dwa lata temu kupiłam sobie Eyeliner firmy Jean Pierre. Nie byłoby w tym nic
dziwnego gdyby nie fakt, że owy kosmetyk jest poprostu wspaniały, nie
gęstnieje, nie rozmazuje się, kreseczki są poprostu takie jakie mają być...
Moje pytanko brzmi: czy któraś (jest takie słowo w słowniku:-)) z
grupowiczek widziała kosmetyki z tej firmy (Jean Pierre). Ja chodzę szukam i
nie mogę znaleźć:-( Znalazłam jedynie firmę o podobnym brzmieniu Pierre
Rene, ale to nie to samo:-)

Pozdrawiam Wszystkich na grupie
Paula
Lewandowska GG_814427_________________