Jechał na wózku inwalidzkim - zabiła go drabina

11. Data: 2009-08-21 17:59:16

Temat: Re: Jechał na wózku inwalidzkim - zabiła go drabina
Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Lech Dubrowski napisał(a)

> To inna sprawa, ze nasza prasa, radio i tv wzorujac sie na amerykanskich,
> zyja prawie wylacznie sprawami zagranicznymi, ktore interesuja tylko
> waskie grono ludzi majacych czas na zajmowanie sie sprawami innymi niz
> zdobywanie srodkow do zycia.

Witaj
hmm jeśli uważasz że jestem oderwany od rzeczywistości bo interesuje
mnie coś więcej niż zdobywane środków do życia .....cóż to jestem
oderwany od rzeczywistości.

Nie wiem czy jestem bogaty chyba nie. sam siebie zaliczam do klasy
średniej. Ale z drugiej strony nie widzę nic zległo w byciu bogatym.
Jeśli uznajesz za bogactwo fakt ze od czasu do czasu chodzę do kina
teatru kupuje książki czy płyty CD to jestem bogaty

i jakoś nie czuje się z tego powodu winny ani nie uważam żeby grono
takich ludzi jak ja było specjalnie wąskie.

ale jeśli chcesz mi z tego powodu czynić zarzuty cóż twoja wola

--
Piotr M :)

12. Data: 2009-08-21 20:03:21

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-08-2009 o 19:59:16 Piotr M <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> ale jeśli chcesz mi z tego powodu czynić zarzuty cóż twoja wola

Ale przykre jest patrzenie na zgorzkniałych ludzi.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

13. Data: 2009-08-31 19:37:14

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan pisze:

> A prasa i radio milczy, kto by sie przejmowal inwalida, wazniejszy
> Afganistan.
> To jest nasza przyszlosc. Emeryt

w wakacje zginelo w wypadkach samochodowych ok 1000 a rannych zostalo ok
17000 osob...

pozdrawiam
SlawcioD

Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć
jaki program
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie