Niepełnosprawnynożownik

1. Data: 2009-08-18 10:28:24

Temat: Niepełnosprawnynożownik
Od: "Bazyli" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Policjanci ze Śródmieścia (Warszawa) zatrzymali 55-letniego bezdomnego, który
porusza się na wózku inwalidzkim. Zaatakował on nożem swojego kolegę z domu
pomocy społecznej przy ul. Wójtowskiej. Poszło o kobietę. Zranił ostrzem 59-
latka, pensjonariusza ośrodka, który też porusza się na wózku. Do starcia
pomiędzy mężczyznami doszło w poniedziałek wieczorem. Krewkich mężczyzn
rozdzielił personel ośrodka. Policjanci wstępnie ustalili, że tłem awantury był
spór o względy jednej z pensjonariuszek. Lekko ranny w brzuch mężczyzna trafił
do szpitala, a sprawca do komendy policji przy ul. Wilczej. Obydwaj mężczyźni
znajdowali się pod wpływem alkoholu. Sprawca usłyszy zarzut uszkodzenia ciała
kolegi. Grozi mu do 3 lat więzienia.

2. Data: 2009-08-23 20:34:25

Temat: Re: Niepełnosprawnynożownik
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.08.2009 12:28, użytkowniczka/użytkownik Bazyli napisała/napisał (niepotrzebne

skreślić):
> Policjanci ze Śródmieścia (Warszawa) zatrzymali 55-letniego bezdomnego, który
> porusza się na wózku inwalidzkim. Zaatakował on nożem swojego kolegę z domu

> kolegi. Grozi mu do 3 lat więzienia.

Czyli jesteśmy normalni :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Jechał na wózku inwalidzkim - zabiła go drabina
Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć
jaki program
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie