Jędrne piersi

1. Data: 2002-08-29 13:50:15

Temat: Re: Jędrne piersi
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos te wypowiedz zbyt ostro chyba odebralam. Nie przesadzasz Lio?
>
> Ela

ona nei była ostra, tylko ironiczna, smutne jest to ze była tez prawdziwa :(

1. Data: 2002-08-29 14:04:42

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wlasnie tam zajrzalam i.....moj rozmiar 70D jak na lekarstwo:-(((
> Nie wiem czemu tak trudno gdziekolwiek dostac biustonosz o takim
rozmiarze.
> A co dopiero mowic o jakims wymarzonym fasonie....
> Ela
Zajrzalam i wpisalam 70D i znalazlam mnustwo. Na pewno dobrze szukasz? Wpisz
w ich wyszukiwarce tylko rozmiar. I nawet kilka z nich mi sie podobalo.

1. Data: 2002-08-29 15:30:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> www.biust.pl

Zajrzałam, pogrzebałam i znalazłam "kwiatek"
http://www.biust.pl/pasaz/portal_felina.php3
Jest to kolekcja Felliny - wydawałoby się, że porządna firma - spójrzcie na
modelkę prezentującą biustonosz bouquet - ona ma na sobie _za_mały_
biustonosz - znaczy klasycznie za mała miska za duży obwód pod biustem.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-29 17:34:30

Od: "Tami" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ona nei była ostra, tylko ironiczna, smutne jest to ze była tez prawdziwa
:(

Poprzednio zaś było: "I nie chodzi tylko o bielizną, ale tez np. o koszulki
czy bluzki które stykają się ze skórą. No ale to tylko moja skromna opinia."

IMHO Lia ma trochę (a nawet więcej niż trochę). W mojej mieścinie, na ten
przykład, często się zdarza, że "opary" dochodzące spod poliestrowych
bluzeczek pań z banku, urzędu itp. (zwłaszcza przy panujących ostatnio
upałach) powodują u mnie ból głowy. Rzeczywiście źle to świadczy o higienie
jeżeli taka paniusia waniajet od 7-ej rano.
Tami

1. Data: 2002-08-29 21:05:33

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" <r...@p...onet.pl>
wrote in message news:akkn0i$jll$1@news2.tpi.pl...
> wizualnie lekko powieksza piersi
> to wiem od konsultantki wielokrotnie przeszkolonej:)))

A to cikawe, bo ja używam regularnie od dwóch m-cy
i niczego takiego nie zauważyłam. Wręcz przeciwnei,
ostatnio mam wrażenie, że się trochę zmniejszyły.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-08-29 22:21:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2002 13:00:33 +0200, Kropelka <k...@n...serwery.pl> wrote:
:
: I tu sie troche mylisz. Bo rzeczywiscie sklepow tej firmy widzialam
: setki.... i chodzilam po nich i kupowalam. Ale nigdzie nie widzialam takich
: linii (serii) jakie byly w tym sklepie. NIe spotkalam sie wczesniej np z
: linia form&beauty ktora wlasnie teraz nosze. Wiec widocznie wiekszosc
: sklepu zamawia wylacznie ladne i modne modele a nie caly ich asortyment i
: dlatego wynoru nie maja.

jest ta linia w GC. ale mojego rozmiaru i tak nie ma :)

kasica z rozmiarem
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-30 07:28:16

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tami" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
higienie
> jeżeli taka paniusia waniajet od 7-ej rano.

I tu sie akurat calkowicie zgadzam:-)) Mnie tez bardzo, ale to bardzo razi,
gdy gdziekolwiek-w pracy, autobusie, stojac obok gdzies na ulicy czuje taki
zapaszek.Swiadczy to dla mnie o tym, ze osoby te nie uzywaja dezodorantow,
albo uzywaja niewlasciwych dla siebie.
A spotkalam sie z tym, ze nawet w dzisiejszych czasach, sa osoby, wcale nie
z jakiegos marginesu spolecznego, ktore nie kupuja dezodorantow uwazajac to
za zbytek? Samo mydlo niestety juz nie wystarcza!!
Nie wspomne juz o osobach raczej starszych, ktore chyba nie zmieniaja
bielizny dolnej , bo brzydko pachna ( ze tak to delikatnie ujme) na
kilometr. I tez nie sa to ludzie biedni, bezdomni itp.
Tak wiec jeszcze musi uplynac sporo czasu, zanim wszyscy bedziemy
odpowiednio swiadomi w tym temacie. I tak jest duzo lepiej niz 30-40 lat
temu:-)))
A wracajac do watku-jak najbardziej przepocone rzeczy, ktore sie nosi,
trzeba zmieniac. Ale zaleznie od pogody, powiedzmy, i materialu z ktorego
dana rzecz jest, i paru innych jeszcze rzeczy, nie zawsze codzienna zmiana
jest konieczna. Wiec nie potepialabym w taki sposob -cytat:
"juz mnei nie dziwią dane GUS nt zuzuycia mydła przez Polaków"
Kropelki i jej podobnych za to, ze nie zmieniaja biustonosza codziennie .
Nie kazdy jest pedantem (ja niestety tak:-(()

Ela

1. Data: 2002-08-30 07:30:40

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozmiarze.
> Zajrzalam i wpisalam 70D i znalazlam mnustwo. Na pewno dobrze szukasz?
Wpisz
> w ich wyszukiwarce tylko rozmiar. I nawet kilka z nich mi sie podobalo.

Oj to sprobuje jeszcze raz. Rzeczywiscie robilam to na szybko i nie
wpisywalam w wyszukiwarce tylo chodzilam po seriach.Dzieki serdeczne:-)))
Ela

1. Data: 2002-08-30 08:22:05

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A to cikawe, bo ja używam regularnie od dwóch m-cy
> i niczego takiego nie zauważyłam. Wręcz przeciwnei,
> ostatnio mam wrażenie, że się trochę zmniejszyły.

napisalam wizualnie:))))
magda

1. Data: 2002-08-30 10:11:21

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wpisz
> w ich wyszukiwarce tylko rozmiar. I nawet kilka z nich mi sie podobalo.

Rzeczywiscie w wyszukiwarce znalazl i niektore calkiem, calkiem :-))
Ale, czy ktos zamawial juz z tej strony i przyslali uczciwie?

Ela

fryzurki
Witam !
piegi raz jeszcze