Jeśli żyły smoki.....

1. Data: 2003-08-12 21:39:43

Temat: Re: JeÄ??Ă?Âśli Ă?Ä?Ă?Ë?yĂ?Ä??y smoki.....
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak"

> Aś uschematyzował. :-))

Nie koniecznie :-))
Ten schemat, nie wyklucza, a wprost przeciwnie,
narzuca, twórczą ingerencję człowieka.
Niezbędność w tworzeniu sieci dla nowych pokoleń.

> "Człowiek jest miarą wszystkich rzeczy."
> Protagoras

Bo jest. :-))

Nie chce Ci się gadać - piszesz "nie chce mi się gadać"
Szczere- proste - oczywiste

ett

1. Data: 2003-08-12 21:48:56

Temat: Re: JeÄ??Ă?Â?li Ă?Ä?Ă?Ë?yĂ?Ä??y smoki.....
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Aug 2003 23:39:43 +0200, "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
wrote:

>Nie koniecznie :-))
>Ten schemat, nie wyklucza, a wprost przeciwnie,
>narzuca, twórczą ingerencję człowieka.
>Niezbędność w tworzeniu sieci dla nowych pokoleń.

Już samo posłużenie się słowem "neuron" w zdaniu o mitach i
przypowieściach jest okropne. ;-))

>Nie chce Ci się gadać - piszesz "nie chce mi się gadać"
>Szczere- proste - oczywiste

Etatowy, Ty coś mi insynuujesz? ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-12 22:00:44

Temat: Re: JeĂ???Ä??Ă?Âśli Ä??Ă??Ä??Ă??yÄ??Ă???y smoki.....
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik z amneją :-))

> Już samo posłużenie się słowem "neuron" w zdaniu o mitach i
> przypowieściach jest okropne. ;-))

Rozmawialiśmy o sednie. A to wyklucza Twoje rzyganie :-))
Nie Maciarewiczuj i nie Wałesuj mi tu się.

> Etatowy, Ty coś mi insynuujesz? ;-)

synuuje :-))
Nie męcz mi się

ett

Szukam psychologa ...
wpadlam w dol....
było o miłości itp
TEST- SZANSE NA PRACĘ, kwestionariusz do przemyślenia
Dlaczego...