Jest postęp.

41. Data: 2018-09-27 15:30:49

Temat: Re: Jest postęp.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 21:18, Kviat pisze:

> To ten sam autor?
>
> "Reportaż był opublikowany w "Dużym Formacie" 10 września 2009 r."
>
> No tak, czego ja się spodziewam po upośledzonym...

Interesuje mnie tytuł gazety i tego co ona reprezentuje a nie personalia.

> Przykro mi, do tego się nie odniosę, bo za mocno odleciałeś i nie wiem
> o co ci chodzi.

Do czego tu możesz się odnieść?, możne jeszcze sobie tego nie
uświadomiłeś ale zaliczasz się do tzw ludzi wiary. I to ekstremista bo
posuwasz się nawet do wyzywania ludzi na forach dyskusyjnych tylko z
tego powodu że wierzą i maja inne zdanie niż ty.

> Za takiego, który ukrywa i chroni pedofilów.
> Czego jeszcze nie rozumiesz?

Tych fałszywych oskarżeń oskarżeń Papieża, tych oczekiwań aby inni
donosili na kolegów.. Wyznajesz wartości od których aż skóra cierpnie na
d*pie.

> Ukrywa i chroni pedofilów, bo propaguje miłość do bliźniego...
> Bez wątpienia jesteś debilem.

Nie gadaj o czymś skoro nie złapałeś kogoś za rękę.

> Nie histeryzuj. Zdelegalizować, a przestępców i osobników z nimi
> współpracujących wsadzić do więzienia.

Sam jestem za delegalizacją wszystkich zawodowych kapłanów. Ale nie dla
fałszywych oskarżeń. Nie dla nagonki na niewinnych ludzi.  Poza tym
wysokie kary dla oszczerców i wyłudzaczy, czyli takich co to po latach
"przypomnieli" sobie że ktoś ich tam kiedyś zgwałcił.

> Nie zapoznałeś się z tymi, które ci podałem w tym wątku?
> Nie moja wina, że ci się nie chce.
>
> Oprócz tych, które ci podałem inne możesz wyszukać samodzielnie.

Nie interesują mnie linki. Znam prawo i realia, Kościół nie ma
technicznych możliwości do ukrywania przestępców.

> To dlatego teraz biskupi przepraszają za ukrywanie pedofilów, bo nie
> było ukrywania pedofilów.
> To faktycznie logiczne...

No tak, biskup to ktoś z dużą kiecką, naprawdę może zakryć nią sporo
gwałcicieli.

> Nie potrafi, bo ukrywa i chroni pedofilów. Gdyby nie ukrywał i nie
> chronił, to nie musiałby się bronić.
> Czego znowu nie rozumiesz?

Debilnych argumentów.

> Bredzisz.
> Szkoły się bronią, chociaż też wśród nauczycieli też zdarzają się
> pedofile.
> A wiesz dlaczego szkoły się bronią? Bo nie ukrywają i nie chronią
> pedofilów.
>
> Dziecko by to zrozumiało...

Szkoła to setki osób. Ksiądz sam na sam z oskarżycielem i ew kilku
świadków pomawiającego.
Widziałem "zbrodnie" tego polskiego kieckowego z Dominikany.
"redaktorka" , z teatralnym przejęciem w glosie mówiła o wstrząsających
scenach, tymczasem pokazali jakąś postać w sukni która się na ulicy
przechadzała wśród dzieciaków.. Zaiste na gałąź go. Takie samo g*no masz
w tych swoich linkach które utrzymują cię przy życiu.

> O czym ty bredzisz?
> Rozmawiamy o UDOKUMENTOWANYCH FAKTACH, których nawet sam kościół nie
> neguje. Teraz już nie neguje, bo w końcu prawda wyszła na jaw.
> Tylko jeszcze takie oszołomstwo jak ty, nie nadąża za rzeczywistością.

Zaiste,  "dotyki" małolatów przez kieckowych są dokumentowane... Żył
sobie beztrosko niejaki monsieur Strauss-Khan, aż mu się zamarzyła
prezydentura we Francji. I sielanka się skończyła, wpadł w lawinę
zainicjowaną przez osobników którym nie bywałaby ta jego prezydentura na
rękę. Pytam się  - gdzie były te wszystkie "zgwałcone" wcześniej?
Przyczłapało z Ameryki g*wno za pomocą którego można bezkarnie niszczyć
ludzi i proszę, ilu zaraz znalazło się w Polsce jego wyznawców.

> No debil :):)
>
> Ostatni raz: mechanizmy ukrywania pedofilów przez kościół są
> UDOKUMENTOWANE i możesz się z nimi zapoznać samodzielnie, bo są
> powszechnie dostępne.
> Sami przedstawiciele kościoła to PRZYZNAJĄ i za to PRZEPRASZAJĄ.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Czyli wracamy do rozmiarów biskupiej kiecki której ten używa jako
parawanu, DEBILU.

42. Data: 2018-09-27 15:34:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 21:21, Kviat pisze:

> LOL :)

> Nie, to dokładnie nie tak.

> Jakby ty i cała wieś ukrywała pedofila i nie zgłosiła przestępstwa, to
> czemu nie?
> Za współpracę z przestępcą należy się kara.
>
> Dziecko by to zrozumiało...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

No, nie wydała go, nie wskazała palcem, że ten to na pewno zgwałcił.
Skąd Kościół miałby wiedzieć że jeden z księży zgwałcił i na tej
podstawie na niego donieść.. No ale wam brunatnym przecie niepotrzebne
są jakieś dowody winy - wystarczy że kieckowy zgrzeszył to trzeba
przy*olić wszystkim kieckowym.

43. Data: 2018-09-27 18:26:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-27 o 15:30, Trybun pisze:

> Interesuje mnie tytuł gazety i tego co ona reprezentuje a nie personalia.

No tak, czego ja się spodziewam po upośledzonym...
Czyli konsekwentnie uciekasz od odpowiedzi. Już nie jest ważne czy
opisali fakty, ważne gdzie artykuł opublikowany.

I dokładnie taka sama jest z tobą rozmowa o pedofilii w kościele. Fakty
są dla ciebie bez znaczenia.

> Do czego tu możesz się odnieść?, możne jeszcze sobie tego nie
> uświadomiłeś ale zaliczasz się do tzw ludzi wiary.

Nie, to ty mnie zaliczyłeś do "ludzi wiary" (cokolwiek masz na myśli).
To zasadnicza różnica.

> I to ekstremista bo
> posuwasz się nawet do wyzywania ludzi na forach dyskusyjnych tylko z
> tego powodu że wierzą i maja inne zdanie niż ty.

Bycie faszystą czy rasistą, to nie jest jakieś tam "inne zdanie niż
moje". I to nie jest byle powód. Zajrzyj do podręcznika historii, to
zrozumiesz.

I bardzo mocno przeszkadza ci to, że nazywam po imieniu faszystów i
rasistów?
Albo tych, co bronią funkcjonariuszy kościelnych ukrywających pedofilów?

Jakoś mnie to nie dziwi, że ci to przeszkadza...
(I dlaczego chcesz zmienić Konstytucję...)

Ciekawe co sądzisz o tych, którzy do faszystów strzelali, albo o tych,
co współpracujących z pedofilami (i samych pedofilów) wsadzają do
więzień. Ci to dopiero potwory! Moje wyzwiska na forach, to ciastka z
kremem dla takich idiotów.

> Tych fałszywych oskarżeń oskarżeń Papieża,

Ja nie oskarżam papieża. Ja stwierdzam fakt, że papież doskonale zdaje
sobie sprawę co się dzieje i co się działo i nic z tym nie robi.
Nicnierobienie jest równoznaczne z ukrywaniem i chronieniem pedofilów.

Dziecko by zrozumiało...

> tych oczekiwań aby inni
> donosili na kolegów..

Bardzo ci przeszkadza, że ktoś donosi na pedofilów?
Robi się coraz ciekawiej...

> Wyznajesz wartości od których aż skóra cierpnie na
> d*pie.

...faszystom, rasistom i pedofilom.

Bardzo mnie to cieszy, że mają ból dupy.
Ciebie nie?
> Sam jestem za delegalizacją wszystkich zawodowych kapłanów. Ale nie dla
> fałszywych oskarżeń.

Dlatego nie rozmawiamy o fałszywych oskarżeniach.
Rozmawiamy o faktach.

> Nie dla nagonki na niewinnych ludzi.

Dlatego nie rozmawiamy o niewinnych ludziach. Rozmawiamy o winnych.

> Poza tym
> wysokie kary dla oszczerców i wyłudzaczy,

Zwykłe kary wystarczą.
Dlatego nie rozmawiamy o oszczercach i wyłudzaczach. Rozmawiamy o ofiarach.

> czyli takich co to po latach
> "przypomnieli" sobie że ktoś ich tam kiedyś zgwałcił.

Czyli proponujesz raj na Ziemi dla zboczeńców w sutannach, bo nie dość,
że oni zastraszają, manipulują i szantażują ofiary, to jeszcze będzie
ofiarom grozić kara finansowa za zgłoszenie pedofila.
Brawo! Świetny pomysł wujku dobra rado.

> Nie interesują mnie linki.

To czego oczekujesz, że ci wyślę akta sprawy pocztą?
LOL :)

> Znam prawo i realia,

Widzę właśnie :)

> Kościół nie ma
> technicznych możliwości do ukrywania przestępców.

Nie ma, a ukrywa... paradoks taki.
Będziesz musiał zmierzyć się z tą zagadką :)

> No tak, biskup to ktoś z dużą kiecką, naprawdę może zakryć nią sporo
> gwałcicieli.

Nie. Pod kiecką nie ukrywa. Oprócz kiecki ma inne sposoby, które
doskonale znasz, bo już je poznałeś, ale uparcie je ignorujesz.

I domyślam się dlaczego... łatwo zrozumieć kogoś, komu przeszkadza
nazywanie faszystów i rasistów po imieniu.

[ciach reszta, bo mój limit cierpliwości dla twojej głupoty w tym poście
się wyczerpał]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2018-09-27 18:37:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-27 o 15:34, Trybun pisze:

> No, nie wydała go, nie wskazała palcem, że ten to na pewno zgwałcił.
> Skąd Kościół miałby wiedzieć że jeden z księży zgwałcił i na tej
> podstawie na niego donieść..

Z litości i dlatego, że mi się już nie chce, nie skomentuję tego.

> No ale wam brunatnym przecie niepotrzebne
> są jakieś dowody winy - wystarczy że kieckowy zgrzeszył to trzeba
> przy*olić wszystkim kieckowym.

Jak jakiś poseł z partii (np. z PO) pojechał samochodem "pod wpływem",
to pislamiści wyją, że w PO to same pijaki (i złodzieje... bo jak
pijaki, to na pewno złodzieje).

Jak jakiś sędzia ukradnie w sklepie śrubkę, to pislamiści wyją, że
wszyscy sędziowie to złodzieje i nie może być tak, że są bezkarni. Więc
co należy zrobić? Oczywiście natychmiast zreformować i rozpierdolić całe
sądownictwo.

Ale jak jakiś pedofil w sutannie zgwałci dziecko, a potem go biskup
przenosi do innej parafii, to oczywiście kościół jest w porządku, biskup
miłosierny, bo kocha ludzi, a tylko przez przypadek im się trafił taki
pojedynczy złoczyńca i nie ma o co kruszyć kopii...

I tak właśnie wygląda ta wasza pislamska mentalność.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2018-09-27 18:43:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-27 o 15:34, Trybun pisze:
> wystarczy że kieckowy zgrzeszył to trzeba
> przy*olić wszystkim kieckowym.

https://www.facebook.com/SekcjaGimnastyczna/posts/11
54638971370441

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2018-09-27 18:48:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Czyli wracamy do rozmiarów biskupiej kiecki której ten używa jako
> parawanu, DEBILU.

Oczywiście debilu.

https://wiadomosci.wp.pl/kler-smarzowskiego-opowiada
-jego-historie-marek-lisinski-padl-ofiara-ksiedza-gd
y-mial-13-lat-6299114644678785a

To o tobie:
"Na pewno zmienia w społeczeństwie. Ruszyła fala, której nikt już nie
powstrzyma. Kościół będzie musiał się oczyścić. Wszystko zaczęło się od
protestu, gdy miesiąc temu wieszano dziecięce buciki na ogrodzeniach
polskich kościołów. Od tego czasu spotykam się z ogromnym hejtem. Ludzie
nazywają mnie diabłem, komuchem, lewakiem. U nas często tym złym nie
jest oprawca, a jego ofiara."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Duma narodowa