rzecz o ...

1. Data: 2018-09-10 00:30:51

Temat: rzecz o ...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kościół jest organizacją półświętą, i to trzeba rozumieć.
Jesli ktos zarzuca mi, ze z Kosciolem nie wacze, to zpapytam:
mam walczyc z Kosciolem najpierw, a z instytucjami w dupie Boga i wszelkie zasady
moralne i etyczne majacymi dopiero pozniej?
Zarowno ja, jak i Kosciol, wiemy, o co chodzi.
I nie jest tak, ze pozniej podamy sobie rece, chyba ze Kosciol przyjmie zwykla
Prawde,
ze Bog jest Zawsze Dobry.

pozdrawia,
jacek

2. Data: 2018-09-10 13:53:01

Temat: Re: rzecz o ...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-10 o 00:30, j...@o...pl pisze:
> [...]
> Zarowno ja, jak i Kosciol, wiemy, o co chodzi.
> I nie jest tak, ze pozniej podamy sobie rece, chyba ze Kosciol przyjmie zwykla

Ale właśnie ta instytucja (Kościół) coraz bardziej skłania się ku temu
aby Boga mieć gdzieś. Powiedz kto  mianował Kościół tymi "pół
świętymi",? kiedyś skromni słudzy Boga - dzisiaj awansowali do rangi
półświętych, tylko patrzeć jak się ogłoszą pełnoprawnymi świętymi,. Poza
tym pieprzenia o tym że bez pośrednika w postaci księdza człowiek o
dostępie do Stwórcy może tylko pomarzyć. W ogóle w liturgii coraz mniej
odnośników do Boga Ojca a coraz więcej bałwochwalstwa.

Przemoc adminów Sieci.
Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Edukacja