Przemoc adminów Sieci.

1. Data: 2018-09-04 13:39:31

Temat: Przemoc adminów Sieci.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Strefa.pl, prowadzona przez interię, chce mi zablokować moją stronę www.leotar.net.
Najprawdopodobniej na wniosek dyrektorki PDPS w Ostrowinie pani Iwony Siemińskiej pod
której wnioskiem podpisało się ponoć 20 osób z personelu dpsu. Tyle lat treści
publikowane przez mnie strefy.pl nie ruszały aż tu nagle... Bummms! Histeria kobiet
nie zna granic w szczególności wówczas gdy mężczyzna chce je pozbawić dominującej
roli na świeczniku na którym same siebie umieściły.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-09-04 15:19:19

Temat: Re: Przemoc adminów Sieci.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:
> Strefa.pl, prowadzona przez interię, chce mi zablokować moją stronę
> www.leotar.net. Najprawdopodobniej na wniosek dyrektorki PDPS w
> Ostrowinie pani Iwony Siemińskiej

Bzdury. Po prostu nie wolno publikować treści pedofilskich. Wystarczy, że
ktoś z internautów zgłosił.

--
XL

3. Data: 2018-09-04 18:26:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wylazła z Ciebie XL obrończyni matriarchatu. Bo pozostawienie edukacji seksualnej w
dotychczasowym stanowisko i w rękach zakłamanych kobiet to kontynuacja matriarchalnej
tradycji. To również kontynuacja dominacja kobiet nad mężczyzną i i dziećmi. I nie ma
tenże Twój podniesiony ton nic wspólnego z obroną dzieci a jedynie z obroną
dotychczasowego systemu władzy.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-09-04 18:34:15

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponadto wydaje mi się, że interia, podobnie jak onet to spółki z udziałem kapitału
niemieckiego i nie są zainteresowane szerzeniem idei Wolności w Polsce. Zresztą onet
jako pierwszy, w ubiegłym roku, zamknął mi stronę, kopię tego co jest na
www.leotar.net. To zaczyna śmierdzieć niemiecką polityką wobec niepokornej Polski. A
Siemińska i Krzysztof Leszczyński to narzędzia w łapskach Merkel. Bujaj się więc XL.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-09-04 18:44:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie umiem na mobilnym urządzeniu skopiować i opublikować listu, który otrzymałem od
interia, ale jak tylko siądę do laptopa to list ten opublikuję. Wyraźnie w nim widać
"sprężynę", czyli oddech Iwony Siemińskiej. Zresztą nadała również do sądu i
prokuratury sprawa o to, że stanowię zagrożenie dla pracowników i mieszkańców PDPS.
Byłem wygodny dotąd dopóki od 2000 roku siedziałem cicho i nic nie mówiłem. Stałem
się niewygodny gdy ujawniłem przemoc personelu w stosunku do pensjonariuszy.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-09-04 20:37:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-04 o 18:34, LeoTar Gnostyk pisze:
> Zresztą onet jako pierwszy, w ubiegłym roku, zamknął mi stronę,(...) To zaczyna
śmierdzieć niemiecką polityką wobec niepokornej Polski.

Czyli teraz zwalczanie pedofilii, to walka z Polską...
Ja pierdolę :)

Czyli mocno ci się pogorszyło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-09-04 20:58:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:
> Ponadto wydaje mi się, że interia, podobnie jak onet to spółki z udziałem
> kapitału niemieckiego i nie są zainteresowane szerzeniem idei Wolności w Polsce.

Wolność rozumieją one pewnie po swojemu, ale na pewno nie jako wolność
zamieszczania treści pedofilskich.

--
XL

8. Data: 2018-09-05 00:14:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wolność rozumieją one pewnie po swojemu, ale na pewno nie jako wolność
> zamieszczania treści pedofilskich.

I tu widzę, jak wiele łączy moje i ich (ww. spółek) pojęcie wolności.

--
XL

9. Data: 2018-09-05 09:00:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja piszę po Polski i pod Polaków rozwagę a Niemce chcą mam narzucać swoją wolę pod
pretekstem obrony moralności i sprawa, które nie potrafi wyeliminować przestępstwa w
sposób systemowy. Ja taką ofertę przedkładam i od lat poddaję pod publiczną debatę.
Nie chowam głowy w piasek tak jak czyni to pani Merkel.

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2018-09-05 09:03:15

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapewnia. Od tysiąclecia sprawujecie władzę za pomocą seksualnej i trudno się od tego
kurewskiego procederu szybko odzwyczaić.:)

LeoTar Gnostyk

Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Edukacja
Jaki powinien być prezydent Warszawy?