Jest tu moze jakis elektronik?

1. Data: 2005-05-27 07:31:10

Temat: Jest tu moze jakis elektronik?
Od: krzysiek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzeba mi stworzyc proste elektr. "urzadzenie" - pisze w
cyudzyslowie bo chodzi o proste kableki/przejsciowki tylko ze sprytnie
polaczone i sensownie z zewnatrz wygladajace.

ktos tu moze ma ku temu mozliwosci - wiedze, dostepne materialy, wolna
chwile i wolne miejsce na kilka zl na koncie :)

bylbym wdzieczny za ewent odp -
krzysiek
sisal @ poczta.onet.pl

2. Data: 2005-05-27 20:10:03

Temat: Re: Jest tu moze jakis elektronik?
Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):
> potrzeba mi stworzyc proste elektr. "urzadzenie" - pisze w
> cyudzyslowie bo chodzi o proste kableki/przejsciowki tylko ze sprytnie
> polaczone i sensownie z zewnatrz wygladajace.

Coś bliżej ?

PKP Wrocław -> Warszaw przewóz handbika
Z prasy
Szukam samochodu