Jestem Uzalezniony od Heroiny

1. Data: 2002-01-19 00:06:10

Temat: Jestem Uzalezniony od Heroiny
Od: "SanchopandA" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie Lekarstwa sa mi potrzebne zeby wyjsc ze Zgjęć
i skad je moge zakupic bo za 1.5tygodnia jade do Osrodka a musze zrobic
Detox a bez lekarst nie dam rady. Na Detox mnie nie przyjma bo juz bylem 4
razy i co mam zrobic bo bez leków nie dam rady a chce sie wyleczyc.

Dziekuje za pomoc (prosil bym odpowiadac na poczte)

Moja poczta s...@t...pl

2. Data: 2002-01-21 10:27:16

Temat: Re: Jestem Uzalezniony od Heroiny
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

SanchopandA wrote:

> [...]
> razy i co mam zrobic bo bez leków nie dam rady a chce sie wyleczyc.
>
> Dziekuje za pomoc (prosil bym odpowiadac na poczte)

....a propos...
moze ktos z Was wie cos wiecej na temat praktycznej mozliwosci leczenia
uzaleznienia ibogainą?
mam na mysli - kto, gdzie, za ile, jak prowadzi takie leczenie?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

3. Data: 2002-02-03 17:15:58

Od: Krzysiek Grzybowski <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Idż człowieku na detoxz do szpitala. Napisz skąd jestes. postaram ci sie
pomoc.
--
Krzysiek
k...@p...com

4. Data: 2002-02-06 18:35:16

Od: "Black Ghost" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Ja rzuciłem browna na sucho. Ciezko, ale sie da.

Pozdrawiam

Black Ghost

5. Data: 2002-02-06 19:55:36

Od: "Stanisław" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w szpitalu czekają na uzależnionych? Tam trzeba wykazać silną wolę,
której zazwyczaj się nie ma. Polecałbym raczej odtrucie w domu tylko, że
koszt jest ok 1500 -2000 zł, ale to 3 dni a później terapeuta i blokery.
pozdrawiam Stanisław.

Papierosy... znowu.
PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc
Uzależnienie od Hazardu