Papierosy... znowu.

1. Data: 2002-01-18 15:41:16

Temat: Papierosy... znowu.
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaczac rzucac palenie, kiedy nie moge wytrzymac nawet 2 godzin?
Mam bardzo slaba wole, co w takiej sytuacji najlepiej zrobic?

Probowalem kiedys rzucac zmniejszajac ilosc papierosow dziennie,
wytrwalem moze z tydzien i koniec...

axel d.

2. Data: 2002-01-21 06:34:34

Temat: Re: Papierosy... znowu.
Od: gazebo <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Axel D." wrote:

> [...]
> Mam bardzo slaba wole, co w takiej sytuacji najlepiej zrobic?
>
> Probowalem kiedys rzucac zmniejszajac ilosc papierosow dziennie,

mialem tak samo, dodatkowo tak naprawde brak silnej motywacji i
przekonania co do potrzeby rzucenia, no i kupilem Zyban, jak reka odjal,
po 10 dniach zero palenia, do chwiliu obecnej czyli jakies pol roku bo
nie licze godzin ni dni :-)
--
careful with this axe Eugene!

PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc