Jesteśmy prekursorami!

1. Data: 2003-12-11 18:30:19

Temat: Jesteśmy prekursorami!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym, czyli styczniowym numerze "Kwietnika" jest krótka notka wraz
ze zdjęciem poncyrii trójlistkowej. Chyba pierwsza wzmianka w prasie
ogrodniczej o tej roślinie, jak długo pamiętam. Poczułam się trochę jak
towarzysz Kolumba:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-12-11 18:46:28

Temat: Re: Jesteśmy prekursorami!
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze zdjęciem poncyrii trójlistkowej. Chyba pierwsza wzmianka w prasie
> ogrodniczej o tej roślinie, jak długo pamiętam. Poczułam się trochę jak

Mnie możesz zaliczyć do tych co nie dopłynęli .
Kiełka jeszcze nie widzę żadnego :-(
Jak będzie ,to się poczuję jak wypluta przez wieloryba , radośnie i świeżo.

Pozdrawiam
Teresa

3. Data: 2003-12-11 19:01:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będzie ,to się poczuję jak wypluta przez wieloryba , radośnie i
świeżo.

> Pozdrawiam
> Teresa

:-))) Przez radosną orkę w świeżych kawałkach:-)

Pozdrawia z waleniem boletus

4. Data: 2003-12-11 19:11:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kiełka jeszcze nie widzę żadnego :-(
> Jak będzie ,to się poczuję jak wypluta przez wieloryba , radośnie i

Czy ja coś wspominałam o dopłynięciu? Na razie przestawiłam poncyrkę na
cieplejszy=wewnętrzny parapet i daję jej jeszcze ydzień:-)

A czemu wypluta przez wieloryba, chyba taki wypluty nie czuje się znów ZBYT
świeżo?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-12-11 19:26:24

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu wypluta przez wieloryba, chyba taki wypluty nie czuje się znów
ZBYT
> świeżo?

Zachłyśnięty świeżym powietrzem ?
I radością z wyplucia ?
Jak nowo narodzony!

Pozdrawiam
Teresa

6. Data: 2003-12-11 19:41:08

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kiełka jeszcze nie widzę żadnego :-(
> Jak będzie ,to się poczuję jak wypluta przez wieloryba , radośnie i

No co Wy? Poderwało mnie momentalnie z fotela i poleciałam
zobaczyć, czy moje jeszcze dychają :). To co, mam stać murem i
pytać, czy czego im nie trzeba? A Święta?

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2003-12-11 19:53:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>W najnowszym, czyli styczniowym numerze "Kwietnika" jest krótka notka wraz
>ze zdjęciem poncyrii trójlistkowej.

Najwyrazniej oni tez grupe czytaja, by nie zostac w tyle ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2003-12-11 20:59:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:braiah$2fi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Najwyrazniej oni tez grupe czytaja, by nie zostac w tyle ;)

Taaa, też mi to do głowy przyszło:-) Należałoby im jakiś fajny temat
podrzucić (winorośle i krety wykluczone) - może cosik o orzechach,
orzesznikach itp.? Ładne zdjęcia tychże wczoraj oglądałam akurat:-D

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2003-12-12 07:35:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in

> Najwyrazniej oni tez grupe czytaja, by nie zostac w tyle ;)

Jak znam zycie i regularnosci to niedlugo bedzie to w Ogrodach...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2003-12-12 18:52:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Należałoby im jaki? fajny temat
>podrzucić [...] - może cosik o orzechach,
>orzesznikach itp.?

Dobry pomysl :)
O tychze pisze sie stanowczo za malo.
Nie od dzis sie je w Polsce sadzi, a mimo wszystko ani sie o tym nie mowi,
ani sie ich prawie nie sprzedaje.
(wylaczajac orzech wloski, ktory w sprzedazy jest jako drzewo owocowe).
Wystarczy zajrzec na strone ZSZP, by zobaczyc jak trudno je kupic.
Zalewani jestesmy zywotnikami i innymi ogrodowymi "nowosciami", a o
orzechach cisza :(
Moze nie jest to najlepszy wybor do malego ogrodka, jednak wieksza kolekcja
nie moze sie bez nich obejsc.
Boguslawie - ile masz orzechow i orzesznikow w ogrodzie?
A co z orzechami jako drzewami lesnymi? Wyjatkowo cenne drewno powinno
sklonic instytuty badawcze do wyszukania odmian o szybkim wzroscie, wysokiej
mrozoodpornosci, a przy tym owoce orzechow sa nie bez znaczenia dla zwierzat
lesnych.

Pozdrawiam,
Bpjea

berberys