Jeszcze o urodzinach :))))

1. Data: 2001-03-06 08:18:22

Temat: Jeszcze o urodzinach :))))
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!
Ja mialam urodziny 26 lutego, w sobote odbylo sie przyjecie (stad m.in.
ta paella) a w niedziele rano, podobnie jak Magda Bassett na sniadanie
dokonczylismy tort! Nasz byl jogurtowo-truskawkowy :))))
Zjedlismy go w lozku! nie patrzac na satynowa posciel i ewentualne
okurchy!
Wlasnie, Kochani czy jadacie male sniadanka w lozku, czy lubicie kawe
pic w poscieli ??????????

Magda

1. Data: 2001-03-06 09:19:53

Temat: Re: Jeszcze o urodzinach :))))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał...
> Wlasnie, Kochani czy jadacie male sniadanka w lozku, czy lubicie kawe
> pic w poscieli ??????????
Śniadania w łóżeczku nie jadam... Ale kawusia... hmm czasem się zdarza... A
najbardziej kawka w łóżku mnie rozczuliła... hmm... nie, nie mąż mi ją
podał... To była pierwsza kawa podana nam do łóżka przez dzieciaki... Ile
miały wtedy lat? Jedno 4 drugie 6...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-06 09:26:02

Od: Alien <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niedlugo mam szanse przeprowadzic sie do swojego nowego mieszkanka.
Poniewaz od dwoch lat gniezdzimy sie z rodzina w jednym pokoju, moim
wielkim marzeniem jest zjesc obiad przy normalnym stole. :)))

P.S. Wszystkiego najlepszego:))))

1. Data: 2001-03-06 09:45:24

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...zabrze.pl...
> [...]
> okurchy!
> Wlasnie, Kochani czy jadacie male sniadanka w lozku, czy lubicie kawe

ja sniadanie zawsze na stojonco w kuchni prawie
nie pamietam kiedys ostatnio jadlam sniadanie w lozku, o kawie nie
wspomne...

Monika

1. Data: 2001-03-06 09:52:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> napisał...

> ja sniadanie zawsze na stojonco w kuchni prawie
> nie pamietam kiedys ostatnio jadlam sniadanie w lozku, o kawie nie
> wspomne...

Monisiu!
W weekendy też tak?

1. Data: 2001-03-06 09:57:53

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> wrote in message
> Wlasnie, Kochani czy jadacie male sniadanka w lozku, czy lubicie kawe
> pic w poscieli ??????????
w tygodniu odpada, bo nie mam rano czasu na takie luksusy, sniadanie jem
dopiero w pracy. Z reszta w weekendy tez nie, bo z reguly nie jestem
glodnapo przebudzeniu. Rano, tak godzinke po wstaniu z lozka, to lubie jakis
soczek czy owoce. A konkretniejsze sniadanie ok 11.00.
A kawy nie pije. :)
Asia

maka gryczana
stek z lososia...
Surowka z salaty lodowej
Papier ryżowy.........
Kuchnie Narodow Swiata - goraca prosba ...