Surowka z salaty lodowej

1. Data: 2001-03-06 06:29:53

Temat: Surowka z salaty lodowej
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na szybka surowke z salaty lodowej. Do tej pory przygotowywalam
ja ze smietana.Doczego mozna ja jeszcze wykorzystac.
AnKe

1. Data: 2001-03-06 06:44:11

Temat: Re: Surowka z salaty lodowej
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam przepisu na szybka surowke z salaty lodowej. Do tej pory
przygotowywalam
> ja ze smietana.Doczego mozna ja jeszcze wykorzystac.
> AnKe

Na pewno mozna ją podać z sosem zrobionym z kilku lyzek oliwy,łyzki soku z
cytryny i lyzeczki miodu - wszystko to dobrze wymieszac, ew. doprawic sola i
pieprzem, jest to pyszny sos do roznych surowek.
smacznego
Basia

1. Data: 2001-03-06 07:15:55

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja robilam ostatnio tak: salata lodowa, pomidor, ser feta sos al'a winegret
z czosnkiem znikla zanim sie obejzalam. Mozna tez jakies miesko, papryke,
ogorasa czy co kto lubi robilam rozne kombinacje.
Aga uwielbiajaca lodowa pod kazda postacia

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-03-06 16:19:37

Od: "Agu" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))
Ja robię taka sałatkę z papryką (kolor nie ma znaczenia, choć ja zawsze
wybieram czerwoną), kukurydzą z puszki i łączę to wszystko sosem winegret.
Możesz jeszcze dodać do tego pomidorki, ogórki, kawałki pieczonego kurczaka,
żółty ser starty na tarce, kawałki pokrojonej w paseczki szynki.... jednym
słowem prawie wszystko co przyjdzie Ci do głowy. Po dwóch trzech
kombinacjach będziesz wiedziała, co smakuje najlepiej Tobie i Twojej
rodzince.

Pozdrowienia Agu

1. Data: 2001-03-07 15:03:07

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Szukam przepisu na szybka surowke z salaty lodowej. Do tej pory przygotowywalam
> ja ze smietana.Doczego mozna ja jeszcze wykorzystac.

ja uwielbiam z pomidorkiem, ogórkiem, czerwona cebulka pokrojona w jak
najciensze piórka (czerowa ze wzgl. na kolor) i sos winegret wymieszany z
ziolami prowansalskimi.

poza tym dobra do kanapek, zwl w podroz - dzieki temu nie sa takie suche :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

Papier ryżowy.........
Kuchnie Narodow Swiata - goraca prosba ...
Prosiak z rozna
Sloiczek kawioru
Czosnek