Re: Surowka z salaty lodowej

Date: Wed, 07 Mar 2001 16:03:07 +0100
From: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Surowka z salaty lodowej

a...@p...onet.pl wrote:

> Szukam przepisu na szybka surowke z salaty lodowej. Do tej pory przygotowywalam
> ja ze smietana.Doczego mozna ja jeszcze wykorzystac.

ja uwielbiam z pomidorkiem, ogórkiem, czerwona cebulka pokrojona w jak
najciensze piórka (czerowa ze wzgl. na kolor) i sos winegret wymieszany z
ziolami prowansalskimi.

poza tym dobra do kanapek, zwl w podroz - dzieki temu nie sa takie suche :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl