Re: Surowka z salaty lodowej

From: "Agu" <a...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Surowka z salaty lodowej
Date: Tue, 6 Mar 2001 17:19:37 +0100

Witam :))
Ja robię taka sałatkę z papryką (kolor nie ma znaczenia, choć ja zawsze
wybieram czerwoną), kukurydzą z puszki i łączę to wszystko sosem winegret.
Możesz jeszcze dodać do tego pomidorki, ogórki, kawałki pieczonego kurczaka,
żółty ser starty na tarce, kawałki pokrojonej w paseczki szynki.... jednym
słowem prawie wszystko co przyjdzie Ci do głowy. Po dwóch trzech
kombinacjach będziesz wiedziała, co smakuje najlepiej Tobie i Twojej
rodzince.

Pozdrowienia Agu