Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?

1. Data: 2012-04-08 20:15:09

Temat: Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad miesiąc temu kupiłam jogurt turecki.
Właściwie to był "napój turecki" produkcji warszawskiej, w kubeczku
jogurtowym.

W supermarkecie był podejżany: akurat prawie pusto, jakby towar wymioto, i
tylko on stał, i miał podejżanie długi termin ważności : na miesiąc do
pszodu, ( wypiłam dwa dni po zakupie), ale pasował mi do czegoś kształt
kubka, i kupiłam.

Strasznie mi zaszkodził, jakbym zaaplikowała sobie dokładny piling kiszek,
albo wypiła domestos.
Gdzieś słyszałm , że ten jogurt tak ma - dlatego pewnie stał jak innego
towaru nie było.
Do tąd jestem na diecie po tym zatruciu, a to w święta boli.
Ktoś coś wie o tym jogurcie?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-04-08 20:21:18

Temat: Re: Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Apr 2012 22:15:09 +0200, Stokrotka napisał(a):

> dlatego pewnie stał jak innego
> towaru nie było.
> Do tąd jestem na diecie po tym zatruciu, a to w święta boli.
> Ktoś coś wie o tym jogurcie?

Ja wiem o jogurcie, że jogurt jest jogurtem tylko wtedy, kiedy jest robiony
samodzielnie, w domu.
A już na pewno nie jest nim coś, co samotnie stoi na półce w pustym
markecie ;-PPP
--

XL wiosenna

3. Data: 2012-04-08 20:28:59

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-08 22:15, Stokrotka pisze:
> [...]
> towaru nie było.
> Do tąd jestem na diecie po tym zatruciu, a to w święta boli.

Moze sie ktos wybredzlowal do srodka ?

4. Data: 2012-04-09 16:36:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> towaru nie było.
> Do tąd jestem na diecie po tym zatruciu, a to w święta boli.

Jeśli tobie chodzi o Ayran (http://pl.wikipedia.org/wiki/Ayran),
to piłem i pijam tego dużo kiedy jestem np. w Niemczech i nie
zauważyłem, żeby miał jakieś szczególne takie działanie (chociaż
jogurty, kefiry ogólnie mają lekkie działanie "przeczyszczające")

Ayran to tylko lekko osolony rozwodniony jogurt...

Stalker, obstawiam lewy towar

5. Data: 2012-04-09 16:37:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-08 22:21, Ikselka pisze:

> Ja wiem o jogurcie, że jogurt jest jogurtem tylko wtedy, kiedy jest robiony
> samodzielnie, w domu.
> A już na pewno nie jest nim coś, co samotnie stoi na półce w pustym
> markecie ;-PPP

Dlatego Ayran trzeba pić bezpośrednio "u Turka", u którego na widoku
stoi specjalna maszyna produkująca ten specjał :-)

Stalker

6. Data: 2012-04-09 18:00:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ayran to tylko lekko osolony rozwodniony jogurt...

Nie wiem czy to był ayran, ale słony był i to bardzo,
i ta słoność mi smakowała, smaczniejsza niż dostępne sole .

7. Data: 2012-04-10 07:44:30

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-09 20:00, Stokrotka pisze:

> Nie wiem czy to był ayran, ale słony był i to bardzo,
> i ta słoność mi smakowała, smaczniejsza niż dostępne sole .

Pewnie tzw. ayran, który ma się do tureckiego podobnie, jak feta z
Mlekowity do greckiej. Kto to produkował? Prawdziwy ayran jest pyszny,
słonawy, lekko musujący i nic po nim się nie dzieje z przeciętnym
żołądkiem.
--
B.

8. Data: 2012-04-10 10:09:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Bbjk wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Mlekowity do greckiej. Kto to produkował? Prawdziwy ayran jest pyszny,
> słonawy, lekko musujący i nic po nim się nie dzieje z przeciętnym

Hm... zastanowiłabym się jednak, czy można posądzać stokrotczany żołądek o
przeciętność....

qr.a

9. Data: 2012-04-10 10:11:50

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-10 12:09, Qrczak pisze:

> Hm... zastanowiłabym się jednak, czy można posądzać stokrotczany żołądek
> o przeciętność....

Żołądek to nie musk.
--
B.

10. Data: 2012-04-10 11:51:22

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 12:11, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> Żołądek to nie musk.

Fakt, żołądki ponoć mamy jednakowe...

Ania

mięso zjadło aluminium
mięso z markietu - 'sztywne'
AD: ~~** As usual We add new embroidery designs for F.REE !! **~~
Obieranie pieczarek
Kawa ziarnista