mięso zjadło aluminium

1. Data: 2012-04-07 17:05:31

Temat: mięso zjadło aluminium
Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomo że alu-folli nie styosuje się do produktów o odczynie kwaśnym, ale
jakoś nie przyszło mi do głowy nię używania do mięsa...
po zawinięciu schaba w folię na 12h - schab wyżarł w folli dziury na wylot o
centymetrowej średnicy (a może to nie schab ale ostre przyprawy : ) - nie
wiem )
w każdym razie dla urozmaicenia polceam prosty w przyrządzeniu alu-schab
:p.

2. Data: 2012-04-07 19:03:54

Temat: Re: mięso zjadło aluminium
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakoś nie przyszło mi do głowy nię używania do mięsa...
> po zawinięciu schaba w folię na 12h - schab wyżarł w folli dziury na wylot
A przypadkowo tego schabu nie potraktowałaś jakimś peklowinem, czy podobnym
srodkiem ?

3. Data: 2012-04-07 21:05:42

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 19:05, lamia pisze:
> [...]
> po zawinięciu schaba w folię na 12h - schab wyżarł w folli dziury na
> wylot o centymetrowej średnicy (a może to nie schab ale ostre przyprawy

Co Ty za mięso kupujesz?
Jak nie twarde piersi kurze, to żrący schab ;-)

Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tym, żeby jakakolwiek żywność
nadająca się do spożycia (a więc np. nie stężony kwas siarkowy czy inszy
wodorotlenek sodu ;-) była w stanie wyżreć dziury w folii aluminiowej.

N.

4. Data: 2012-04-09 00:05:09

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> Co Ty za mięso kupujesz?
> Jak nie twarde piersi kurze, to żrący schab ;-)

Wciąż takie samo - trzeci żywot a to kurczęcej piersi, a to świńskich
pleców...
Podchloryn sodu rządzi!

--
Darek

mięso z markietu - 'sztywne'
AD: ~~** As usual We add new embroidery designs for F.REE !! **~~
Obieranie pieczarek
Kawa ziarnista
Prezent