Juz jutro

1. Data: 2001-09-14 20:39:46

Temat: Juz jutro
Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz jutro ukaze sie pierwszy odcinek mojej skromnej rubryki kulinarnej w
magazynie dziennika Zycie. Czekam na sugestie, choc to dopiero wstep
Czarek

1. Data: 2001-09-15 10:49:18

Temat: Re: Juz jutro
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czarek <c...@z...media.pl> a écrit dans le message :
01c13d5d$1776d080$28684cd5@default...
> Juz jutro ukaze sie pierwszy odcinek mojej skromnej rubryki kulinarnej w
> magazynie dziennika Zycie. Czekam na sugestie, choc to dopiero wstep
> Czarek

Gratulacje !

Napisz na poczatek w jakiej czestotliwosci bedzie sie ukazywac Twoja rubryka
(jezeli to magazyn, to pewnie co tydzien?) i ile masz miejsca (jezeli
mozliwe, ile liter).
Czy chcesz kazdym razem podac 1 czy wiecej przepisow ?

Ps. A czy bedzie mozna znalezc ja na Internecie ? Ja tu mam dostep tylko do
"Gazety" i do "Rzeczypospolitej" (chodzi o forme drukowana, oczywiscie)

Ewa
--
Niesz !

1. Data: 2001-09-15 11:08:00

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekstra! Gratuluje! :o))))))))))))

Calkowicie przylaczam sie do prosby Ewy.

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-09-15 11:09:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje juz oficjalnie! Tylko GDZIE ja mam to czytac???

Trzymam kciuki, na pewno recenzje beda dobre

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-15 11:43:52

Temat: Odp: Juz jutro
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarek <c...@z...media.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01c13d5d$1776d080$28684cd5@default...
> Juz jutro ukaze sie pierwszy odcinek mojej skromnej rubryki kulinarnej w
> magazynie dziennika Zycie. Czekam na sugestie, choc to dopiero wstep

Fajnie! bede czytala. To beda same przepisy czy felietony???
Kiedys pisalam do Zycia ale za poprzedniej ekipy i dalam sobie spokoj bo
(choc pisalam do magazynu) przesadzali z pogladami. teraz moj kolega tam
dostal kontrakt, bo oni na kontraktach wlasnie sa (czyli bez wierszowek).

1. Data: 2001-09-15 14:41:30

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pierwsze opinie. Teraz wlasnnie staczam walke by rubryka byla
rowniez dostepna przez siec. Adres Zycia to
www.zycie.com.pl
Jednak moja rubryka jeszcze nie jest prezentowana w sieci ale mam
obietnice, ze to sie zmieni. Kiedy nie wiem. Moja szefowa sugeruje, ze w
najblizszym czasie powinienem dostac cala kolumne i wtedy jest szansa, ze
zmiesci sie wiecej przepisow (rowniez z grupy). Jak widzicie podany przepis
jest inspirowany przepisem Grzegorza z serwisu Gotowanie to sztuka. Procz
tego od przyszlego tygodnia bedzie zagadka kulinarna (na poczatek smiesznie
latwa), potem ma byc tez poczet kucharzy i smakoszy, anegdoty kulinarne
oraz gawedy kuchenne. W najbliszszym czasie bedzie tez wywiad z kucharzem
polskiej reprezentacji w pilce noznej i wiele innych no i last but not
least tekst o naszej grupie oraz polskich stronach www poswieconych
gotowaniu. Moj mozg ma jednak ograniczona pojemnosc i jesli przychodzi wam
do glowy cos co chcielibyscie przeczytac, dajcie prosze znac
Czarek

1. Data: 2001-09-15 16:15:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czarek <c...@z...media.pl> a écrit dans le message :
01c13df4$30a94a00$13684cd5@default...
> [...]
> gotowaniu. Moj mozg ma jednak ograniczona pojemnosc i jesli przychodzi wam
> do glowy cos co chcielibyscie przeczytac, dajcie prosze znac

Aha, to na razie Twojej rubryki nie moge zobaczyc... A moze moglbys mi, na
priva, podeslac tekst ? (RTF, bo Ty chyba na Macu pracujesz)

Poza tym wnioskuje, z tego co piszesz, ze masz sporo miejsca. Proponuje
wiec, na przyklad, temat : "co na surowo i gdze i jak?"
I wtedy mozna mowic o :
- polskim tatarze (i o francuskim, i o roznicach pomiedzy...)
- carpaccio w rozmaitych odmanach
- ceviche Ani (mojej siostry) i, przy okazji, o gravlak skandynawskim
mozna przeslizgnac sie w stone wega i pisac o dipach do surowych warzyw

no, i eventualnie (jezeli jest jeszcze miejsce...) zakonczyc panorama
wedzonych surowych szynek z poludnia Europy (Wlochy, Francja, Iberia)

Ewa NN
--
Niesz !

1. Data: 2001-09-15 17:42:38

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> no, i eventualnie (jezeli jest jeszcze miejsce...) zakonczyc panorama
> wedzonych surowych szynek z poludnia Europy (Wlochy, Francja, Iberia)

Droga Ewuniu, najbardziej mi sie podoba zdanie w ktorym mowisz "jezeli jest
jeszcze miejsce"...
Czarek ma na razie rubryke a moze i kolumne jak sam mowi, a z tym co
proponujesz mozna by cala wypelnic gazete!
Trzym kciuki za powodzenie !

--
Amicalement Paul Urstein

zielony suchy groch