Już po urlopku - Witajcie:)

1. Data: 2002-08-19 11:30:00

Temat: Już po urlopku - Witajcie:)
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciłam , chociaż powiem szczerze , że nie bardzo chętnie .

Te trzy tygodnie były cudowne : naprawdę sobie wypoczęłam na łonie
natury , nadrobiłam zaległości w czytaniu : 8 książek i dużo
rozmyślań:)
Dzieciaczki się wyszalały i nie chorowały , a to przecież było
najważniejsze. TŻ przyjeżdżał początkowo na weekendy , ostatni tydzień
był z nami : dzieciaczki o 20 , 21 padały a my: kominek , kojąca
muzyczka świerszczyków, piwko lub coś innego , rączka w rączce i cała
milutka reszta, długie rozmowy , aż dziw bierze , że po 12 latach
razem wyszperaliśmy jeszcze tyle niewypowiedzianych rzeczy , wspomnień
, pragnień ...Było cudownie :)

A teraz: do roboty Tashunko:)))))))

Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów:)
Joanna

2. Data: 2002-08-19 11:48:49

Temat: Re: Już po urlopku - Witajcie:)
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko"
<like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajqkr5$jck$1@news.onet.pl...
> [...]
latach
> razem wyszperaliśmy jeszcze tyle niewypowiedzianych rzeczy

Życzę, aby te powakacyjne wrażenia pozostały w was jak
najdłużej dodając energii i optymizmu każdego dnia:-))
Sokrates

3. Data: 2002-08-19 11:51:03

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajqkr5$jck$1@news.onet.pl...
> Wróciłam , chociaż powiem szczerze , że nie bardzo chętnie .

a któż chętnie znowu rzuca się w wir pracy i reszty obowiązków ...

> Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów:)
> Joanna

Cię również witam i pozdrawiam :) i cieszę się że miałaś udany urlop :)

Joanna (solo bo reszta dalej w brudnym morzu się tapla i samotna jezdem)
ps. czy wypada mi przyjmować wizyty samotnych panów? bo mnie nachodzą....

4. Data: 2002-08-19 11:54:12

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Życzę, aby te powakacyjne wrażenia pozostały w was jak
> najdłużej dodając energii i optymizmu każdego dnia:-))
> Sokrates

Witaj Sokrates !
Dzięki:)
Wiesz ...to nawet nie tylko powakacyjne , normalnie tez znajdujemy dla
siebie takie chwile, ale w domku nie ma kominka , świerszczy , ciszy i
spokoju - sam wiesz . Są za to sąsiedzi, auta za oknem i to mnie
poraziło po powrocie - odwykłam:))))

Ale fakt faktem , że optymizmu i energii na pewno mi dodały:)

Btw: jeszcze nie zdążyłam poczytać postów , ale chyba było ciekawie
przez te 3 tygodnie?

Pozdrówka!
Joanna

5. Data: 2002-08-19 11:58:10

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Cię również witam i pozdrawiam :) i cieszę się że miałaś udany urlop
:)

OJ...też się cieszę!
Przyjmuję , że Twój tez był udany:))

> Joanna (solo bo reszta dalej w brudnym morzu się tapla i samotna
jezdem)
> ps. czy wypada mi przyjmować wizyty samotnych panów? bo mnie
nachodzą....

A co tam....wypada nie wypada , wpadają to i wypadną , nie:))))))))
Jak wypadną przed powrotem TZ to obciachu nie będzie:)))))))

Pozdrówka!
Joanna

6. Data: 2002-08-19 12:02:09

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

samotna jezdem)
> ps. czy wypada mi przyjmować wizyty samotnych panów? bo

No jasne! Będziemy mieli przynajmniej o czym pisać za jakiś
czas na grupie;-))
Sokrates

7. Data: 2002-08-19 12:02:50

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samotna jezdem)
> mnie nachodzą....
>
> No jasne! Będziemy mieli przynajmniej o czym pisać za jakiś

Tyle, że oni do Misia przychodzą , którego nie ma ....podłamka, nie ?:)
a pytanka do grupy na temat rodzinny będę miała bo szykuję się na
poważniejszą rozmowę po powrocie TŻ do domowych pieleszy
kryzysik się szykuje, ot co

pozdr.Joanna

8. Data: 2002-08-19 12:09:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ajqm8h$mob$1@news.onet.pl...

> Wiesz ...to nawet nie tylko powakacyjne , normalnie tez
znajdujemy dla
> siebie takie chwile, ale w domku nie ma kominka ,
świerszczy , ciszy i
> spokoju - sam wiesz .

Też nie mamy kominka:-((, za to na powrót żony ze wsi
zafundowałem nam porządną wieżę CD oraz świeczki przez co
"rączka w rączkę i te sprawy" jakby więcej:-)))))))) Nie
dalo sie tego osiagnąć za pomocą durnego telewizorka i jest
OK.

> Ale fakt faktem , że optymizmu i energii na pewno mi
dodały:)

No, to płyńmy na tej fali:-)) do przyszłych wakacji, hej!
Sokrates

9. Data: 2002-08-19 12:14:56

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

się na
> poważniejszą rozmowę po powrocie TŻ do domowych pieleszy

Przepraszam, że wykrakałem!!!:-((( Mam nadzieję, że to tylko
jakiś drobiazg, który prędziutko rozejdzie się po kościach.
Sokrates

10. Data: 2002-08-19 12:19:01

Temat: Zapowiedź kryzysiku było: Już po urlopku - Witajcie:)
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że wykrakałem!!!:-((( Mam nadzieję, że to tylko
> jakiś drobiazg, który prędziutko rozejdzie się po kościach.
> Sokrates

będzie poważna rozmowa z facetem o całokształcie, bo przegina do granic
wytrzymałości
problem mam jak dotrzeć do mózgownicy , żeby zrozumiał, że z siebie w
związku też trzeba coś dawać a nie tylko brać - wiesz, chodzi mi o to żeby
dotarło , a nie żeby przytakiwał dla świętego spokoju
nie będę czekać na eskalację tego wszystkiego, chcę pogadać na spokojnie
muszę to najpierw sobie poukładać - mam tydzień na przemyślenia a potem
dziecko sierotką zostanie ...

pozdr.Joanna

dzieci Papieża...
Piotr i Gosia [dlugie]