K`inspiracji :-)

1. Data: 2004-07-13 15:02:28

Temat: K`inspiracji :-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

432&a=14128467
378&a=14128406

http://onet.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=14
23904 <-- pan
Sergiusz ;->

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
GG 41717 : http://www.grupa.szantymaniak.pl/?Tib
590

1. Data: 2004-07-13 15:15:19

Temat: Re: K`inspiracji :-)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 17:02,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=211&w=14128
432&a=14128467
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=520&w=14123
> [...]
A po czym poznać, że to fałszywe? Bo ja się, tego, w ogóle na torebkach
nie znam. Znaczy się wcale się nie znam, ale na torebkach to już
szczególnie :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 15:27:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 17:15:19 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cd0ufr$pv5$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>A po czym poznać, że to fałszywe? Bo ja się, tego, w ogóle na torebkach
>nie znam. Znaczy się wcale się nie znam, ale na torebkach to już
>szczególnie :)

po pierwsze: cena. Gucci nie chodzi po dwie stówy, bardziej jak po dwa
tysiące.

po drugie: jakość wizualna. te torebki wyglądają jak to, w czym moja
babcia nosiła 20 lat temu zakupy. ale to jest dyskusyjne.

po trzecie: jeśli jakiegoś modelu nie ma na stronie producenta, to nie
ma go nigdzie.

an.

1. Data: 2004-07-13 15:36:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 17:27,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> po pierwsze: cena. Gucci nie chodzi po dwie stówy, bardziej jak po dwa
> tysiące.

aaaaaa, no to ja nie w "tomacie" (w tomacie są skumbrie :)) Ja myślałam,
że cena wysoka, a tu proszę, pomyliłam się o jedno zero :)

> po trzecie: jeśli jakiegoś modelu nie ma na stronie producenta, to nie
> ma go nigdzie.

Aaaaaa...
A swoją drogą perfidne to wszystko. Jeśli ktoś chce sprzedać podróbę, to
niech powie, że podróba, przecież są ludzie, którzy świadomie kupują
właśnie takie "oryginalne inaczej". Ale naciągać kogoś na ciężką, jakby
nie było kasę i wmawiać, że oryginalne... Ja bym nie umiała, no ale to
insza inszość.

Krusz.
skandalicznie naiwna

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 15:39:27

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> właśnie takie "oryginalne inaczej". Ale naciągać kogoś na ciężką, jakby
> nie było kasę i wmawiać, że oryginalne... Ja bym nie umiała, no ale to

Zdaje sie, ze na ebayu jest tak, ze ladnie pisza, ze to imitacja czy
costam, ale to juz Anek bedzie wiedziala wiecej jako ebayujaca :-)
Mam nadzieje, ze sie wypowie, jak tylko przestanie meczyc fretke * ;-)

* zeby nie bylo-fretka20 od blyszczykow "Chanel" ;-)

T.

1. Data: 2004-07-13 15:42:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 17:36:08 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cd0vi6$2fe$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>aaaaaa, no to ja nie w "tomacie" (w tomacie są skumbrie :)) Ja myślałam,
>że cena wysoka, a tu proszę, pomyliłam się o jedno zero :)

no, i to mówię o jakichś tańszych modelach.

> [...]
>właśnie takie "oryginalne inaczej". Ale naciągać kogoś na ciężką, jakby
>nie było kasę i wmawiać, że oryginalne... Ja bym nie umiała, no ale to

no więc właśnie. ale cóż, cfaniaki były, są i będą:/

an.

Guma do stylizacji włosów (Joanna) - ktos uzywal?
u kosmetyczki czy nie?
Mamy nowego sprzedawce podrobek ;-)
puder
Usowanie czewonych naczyniek na twarzy laserem