KANIOWE ZNIWA

1. Data: 2006-08-15 10:41:28

Temat: KANIOWE ZNIWA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na powierzchni 25m^2 zebrałem 20 kań z rozwiniętymi kapeluszami o
średnicy od 21 do 28cm - poza dwoma małymi wszystkie zdrowe, część poszła na
patelnię, reszta w kawałkach dusi się w rondlu - będzie zamrożona na zimę,
uwielbiam zupe kaniową. Co najmniej drugie tyle jest o kształcie kołpaków,
sprawdzę wieczorem lub jutro, co z nich wyrosło.
Zdarzenie drobne, lecz miłe - opłacało się znosić robaczywki i podarte
na małe kawałki rozrzucać w chaszczach...

2. Data: 2006-08-15 13:00:01

Temat: Re: KANIOWE ZNIWA
Od: "TOZio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na powierzchni 25m^2 zebrałem 20 pań z rozwiniętymi kapeluszami

Tak, tak Slavciu

3. Data: 2006-08-15 13:04:02

Od: "TOZio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na powierzchni 25m^2 zebrałem 20 kań z rozwiniętymi kapeluszami o
> średnicy od 21 do 28cm

A to zadanie matematyczne to skąd wytrzasnąłeś?
Hehehe, przerób je na swój ulubiony temat.
Aicha zarobi na konsultacji merytorycznej

Zaczynałoby się tak:

> Na powierzchni 25m^2 rozebrałem 20 pań z rozwichrzonymi kapeluszami...

TOZio

4. Data: 2006-08-15 13:07:11

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-08-15 13:45:23

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOZio" napisał:

> [...]

Głodnemu chleb na myśli? :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 69 (a jakże) tysięcy:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

pieczarki
WCALE NIE SMIESZNE
BARSZCZ UKRAINSKI Z BAKLAZANEM