WCALE NIE SMIESZNE

1. Data: 2006-08-14 20:30:31

Temat: WCALE NIE SMIESZNE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: WCALE NIE SMIESZNE
Date: 14 sierpnia 2006 22:27

Z pl.rec.ogrody - wątek "Rozdwojone maliny"

"Witam
Wpadłem tu na chwilę, licząc na pomoc.

Czym może być spowodowane rozdwojenie owoców malin? Prawie na wszystkich
krzakach owoce są podwójne, zrośnięte bokiem. Czy to jest jakaś choroba?

Pozdrawiam, R.

"Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "R" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam to samo. Nie stwierdzam jakiś chorób, więc może to tylko tegoroczny
> wybryk natury.
> Jak Kaczory, hehe ;)
>
> pozdr.
> Rafi

To samo mam z renklodami, bardzo dużo - dawniej tego nie było, czasem bez
drugiej pestki, czasem dwie, ale jedna pestka mała, czasem jedna, ale
trójgraniasta... Czyżby nam zastosowano jakąś chemię dla miękczenia?"