KFC i twister

1. Data: 2001-05-10 05:32:16

Temat: Re: KFC i twister
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Konrad_Brywczy=F1ski?= <b...@w...pdi.net> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisa" w wiadomości
> news:1et3rel.1trmq6hx4uurkN%wlos@tele.com.pl... | | Boze drogi, co wy
> opowiadacie!? Czy naprawde sadzicie, ze w USA brakuje | wolowiny na
> hamburgery?
>
> W"adys"awie, nie denerwuj się. Różne urban legends już s"ysza"em i
> niewiele może mnie zdziwić.
>
> A tak swoją szosą, to wo"owinę raczej eksportuje Argentyna - od tego ma
> pampę.

Wlasnie.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-10 05:32:18

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>z ksiazki zatytulowanej "szalony kowboj". pisana przez
>bylego farmera, hodowce krow - takiego z dziada prawdziada (a dokladnie
>jego przodkowie zajmowali sie tym od 4 pokolen), wiec wydaje mi sie ze
>co jak co, ale na ten temat to ma o wiele lepsze wiadomosci niz my
>wszyscy razem zebrani. ze tak powiem ma wiadomosci "z pierwszej reki".

A nie lepiek byloby siegnac do jakiegos rocznika statystycznego?
almanachu? encyklopedii?

> "hodowcy z amazonii wytwarzaja niewielkie ilosci produktow nawet dla
> konsumentow miesa: w amazonii produkuje sie tylko 3-4% brazylijskiej
> wolowiny.

Sama widzisz. Tak produkcja wolowiny na wykarczowanych obszarach
amazonii nie bylaby w stanie, nawet w calosci eksportowana do USA
znaczaco wplynac na tamtejszy rynek wolowiny. Obwinianie MacDonalda o
niszczenie lasow amazonskich jest absurdalne. Wstrzymujac sie od
jedzenia hamburgerow nie uratuje sie tam jednego krzaczka.

>mimo to destrukcja postepuje, czesciowo z chciwosci, czesciowo z
> ignorancji, a czesciowo z powodu wciaz aktualnej kulturowo atrakcyjnosci
> kowbojskiego mitu."

No, no, rozumiem teraz, ze to John Wayne przyczynil sie do niszczenia
lasow.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-10 05:32:19

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Konrad_Brywczy=F1ski?= <b...@w...pdi.net> wrote:

> Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl
> napisa" w wiadomości
> news:3af8d7ee$1@news.vogel.pl... |

miesa.

> ROTFL! Masz więcej takich informacji? Podes"a"bym hurtem na prhn. :-)

Napisalem w tej sprawie do mojego kuzyna, specjaliste od karmienia
zwierzat -- zaczynal od AGW w Warszawie, potem doktorat w angielskim
Cambridge, potem praca na kilu uniwersytetach we Francji i USA. Oto co
napisal:

Krotko. Absolutny nonsens.

Dluzej i mozesz powolac sie na autorytet kolegi farmakologa, ktory
akurat zajmuje sie adrenalina w stresie:

1) Uwolniona adrenalina u przerazonej krowy (bedzie jej duzo we krwi)
bedzie sie bardzo szybko rozkladac, jeszcze szybciej w miesie poddanym
wysokiej temperaturze. Jezeli w ogole do czasu, kiedy trafi to na
patelnie jeszcze cos tam zostanie.
2) Potencjalinie jezeli Masaj bedzie stresowal krowe, i potem naychmiast
wypije jej cala krew, swiezutko, to jakas dawke adrenaliny spozyje.
3) W dalszym ciagu, nie chce mi sie liczyc, bedzie to mniej niz w
pigulce efedryny lub tzw ecstasy jesli cos takiego jest w Polsce a co
biora tutaj dzieciaki.
4) Nawet w tym przypadku, ani adrenalina ani noradrenalina nie
przechodzi bariery krew mozh wiec co najwyzej sposowduje podwyzszenie
cisnienia krwi lub palpitacje.
5) chyba, ze ktos zaaplikuje sobie kilka litrow krowiej krwi
bezposrednio do mozgu, ale w tym przypadku i bez jedzenia wolowiny
kwalifikuje sie szpitala wariatow.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-10 06:39:12

Temat: Re: (bylo: Re: KFC i twister), teraz: niejedzenie miesa przez ludzi i psy
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> wrote in message
nski...
> A orzeszki ziemne też je? Bo moja tak. Nawet w łupinkach (rozgryza,
łupinkę
> wypluwa, a orzeszka zjada). :-)

A moja orzeszki owszem, ale wloskie i to tylko w lupinkach. Jak dostanie
obrane to patrzy z wyrzutem. Nie wiem JAK ona wyciaga te orzechy z
zakamarkow skorupek ta swoja wielka paszcza.

Asia

1. Data: 2001-05-10 13:00:12

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf wrote:

> Może, choć na to nie wygląda. Ale ciekawe, że tak wybiórczo, bo
> za selerem na przykład nie przepada.
Moj poprzedni pies, niestety nie ma go juz, sam wykradal z grzadki
marchewki
a agrest zjadal wprost z krzaka. Trzeba bylo zobaczyc, jak kombinowal,
zeby sie nie pokluc. Ten, ktorego mam teraz, marchewki nigdy nie odmowi,
ale do zjedzenia kurczaka dosc czesto trzeba go dluzej przekonywac.

BK

1. Data: 2001-05-10 13:43:39

Od: d...@k...net.pl (Anna Więch) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 May 2001 23:12:35 +0200,

> Nusia jeszcze jabłka uwielbia, a inne owoce to różnie: raz je, raz nie.
> Rzodkiewki też b. lubi. A w ogóle to jej ulubione żarcie to biały serek. :-)

A Muszka (prawie moja :-) uwielbia obierki od ogorkow i kawalki
surowego ziemniaka. Przy obieraniu nie sposob sie od niej opedzic, bo
tylko siedzi, patrzy sie i popiskuje.
--
Delilah
d...@k...net.pl

1. Data: 2001-05-10 14:27:42

Od: Tibi <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Muszka (prawie moja :-) uwielbia obierki od ogorkow i kawalki
> surowego ziemniaka. Przy obieraniu nie sposob sie od niej opedzic, bo
> tylko siedzi, patrzy sie i popiskuje.
> --
Moje kociaki wprawdzie nie jedza wszystkiego,ale o wszystko
zebraja;))Przewodniczacy Mao nauczyl sie jesc surowe pieczarki,natomiast
kawaleczek szynki raczy zjesc dopiero wtedy,kiedy ktos odkroi mu tluszcz
z brzezku..;-)Mru jest mniej wybredne,je wszystko,ostatnio mialam z tego
powodu klopoty,jako ze usilowal zjesc kawalek sznurka-i czesciowo go
polknal,a reszta(ok pol metra) wystawala smetnie ze smutnego
kota,dopiero weterynarz wyciagnal to z niego(a z nas ok 200 zl;)).Mru
zaslynelo zreszta jako Ten,Ktory Wsadzil Pyszczek do Gotujacego sie
Rosolu i Ukradl Skrzydelko Kurczaka;-))

Mialam kiedys psa,ktory jadl czekolade wylacznie z migdalami,lubil
groszki pomaranczowe,i jadl porzeczki z kompotu,ale tylko wtedy,kiedy
turlalo mu sie je po podlodze-wtedy gonil,dopadal i zjadal;)

^tibi^

"mamo pomurz chomik uciekl"

Icq 86181173
GG 41717

1. Data: 2001-05-10 19:32:26

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tibi" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> kota,dopiero weterynarz wyciagnal to z niego(a z nas ok 200 zl;)).Mru
> zaslynelo zreszta jako Ten,Ktory Wsadzil Pyszczek do Gotujacego sie

Jeju! Smialam sie 10 minut i teraz mnie brzuch boli :)) Nie masz przypadkiem
tej scenki na wideo? Musialo byc kapitalne! Warte rozpowszechnienia!

Pozdrawiam

Aldik

-- Czlowiek ma zadziwiajaca sklonnosc
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemnosci ich rozwiazywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-11 16:03:38

Od: Tibi <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeju! Smialam sie 10 minut i teraz mnie brzuch boli :)) Nie masz przypadkiem
> tej scenki na wideo? Musialo byc kapitalne! Warte rozpowszechnienia!

Niestety,nie mamy kamery,i musze przyznac ze wstydem,ze moje koty maja
wyjatkowo malo zdjec,musze to koniecznie nadrobic,zasluguja na
uwiecznienie,np.w momencie,kiedy Mru usiluje nie zasnac na siedzaco na
lodowce,ale jednak zasypia i spada..czasem zastanawiam sie,czy one
przypadkiem nie sa chore psychicznie;))("czasem"-co najmniej kilka razy
dziennie;))

Jesli Potwory znow cos wymysla,podziele sie;-)
Milego dnia

Tib

^tibi^

"mamo pomurz chomik uciekl"

Icq 86181173
GG 41717

1. Data: 2001-05-11 18:34:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

moj piesek lubi zasypiac na siedzaco, wtedy mu leb opada jak
pijanemu...tez do uwiecznienia

Krysia

> [...]
>dziennie;))
>
>Jesli Potwory znow cos wymysla,podziele sie;-)

K.T. - starannie opakowana

petits oignons blancs (cebulki)
zupa czosnkowa
watrobki drobiowe wykwintnie - prosba o przepis
Re: granola? co to?
ziemniaki w mundurkach