KFC i twister

1. Data: 2001-05-14 06:16:12

Temat: Re: (bylo: Re: KFC i twister), teraz: niejedzenie miesa przez ludzi i psy
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tibi" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
news:3AFC0D5A.5BB588F6@atom.pl...
> Niestety,nie mamy kamery,i musze przyznac ze wstydem,ze moje koty maja
> wyjatkowo malo zdjec,musze to koniecznie nadrobic,zasluguja na
> uwiecznienie,

No, koniecznie! Ja mojemu kotu nie zdążyłam zrobić ani jednego zdjęcia,
mieliśmy go zresztą tylko półtora roku a w domu była jedynie stara Smiena,
której za skarby świata nie chciałam używać.Błąd, poważny błąd. Teraz bardzo
żałuję, że nie mam żadnej widocznej pamiątki po moim kocurku. A też był z
niego niezły urwis np. swego czasu łakomstwo przypłacił nocowaniem w lodówce
:)) Ale najsłynniejsze jego wyczyny to było polowanie na wróble. Nie byłoby
w tym nic nadwyczajnego gdyby nie to, że wróble urzędowały na balkonie a kot
na oparciu fotela w mieszkaniu za zamkniętym oknem. Kot widzi wróble ...
przypada płasko do oparcia fotela ... zbiera się do skoku nie spuszczając
ofiar z oczu... skacze ... i ŁUP! ... łepetyną w szybę ... odbija się od
okna ... spada na oparcie fotela gdzie ledwie pazurami utrzymuje się przed
spadnięciem niżej ... i oszołomiony rozgląda się wokół. No bo przecież jak
to możliwe, żeby wróble były aż takie twarde? :))

> np.w momencie,kiedy Mru usiluje nie zasnac na siedzaco na
> lodowce,ale jednak zasypia i spada..czasem zastanawiam sie,czy one
> przypadkiem nie sa chore psychicznie;))("czasem"-co najmniej kilka razy
> dziennie;))

Znam to! Ja w stosunku do mojego kota też miałam takie podejrzenia, ale wet
zapewnił mnie, że to całkiem normalne ;)

> Jesli Potwory znow cos wymysla,podziele sie;-)

Koniecznie! :))

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-14 09:29:32

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Tibi
> Mru jest mniej wybredne,je wszystko,ostatnio
> mialam z tego
> powodu klopoty,jako ze usilowal zjesc kawalek sznurka-i czesciowo go
> polknal,a reszta(ok pol metra) wystawala smetnie ze smutnego
> kota,dopiero weterynarz wyciagnal to z niego(a z nas ok 200
> zl;))

A mój Marcin (kot, jakby ktos mial watpliwosci) z uporem maniaka lizal
sciany. Myslalam, ze mimo urozmaiconej diety brakuje mu soli
mineralnych, wiec dawalam mu tabletki witaminowo - mineralne. Ostatnio
zaslabl - okazalo sie, ze ma ostra anemie pokleszczowa i wyniki badan
takie, ze w zasadzie nie powinien zyc. Ma mocno powiekszona watrobe i
serce, uszkodzone nerki. Podobno to najbardziej zdradliwy rodzaj
anemii, bo objawy widac dopiero, gdy organizm jest mocno wyniszczony i
prawie nie ma szpiku kostnego.

Trzymajcie za niego kciuki.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-05-14 11:33:34

Od: "Slawek Mucha" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serce, uszkodzone nerki. Podobno to najbardziej zdradliwy rodzaj
> anemii, bo objawy widac dopiero, gdy organizm jest mocno wyniszczony i

Smacznego! Czy caly ten ten watek (o smiesznych zwierzakach i ich smutnych
chorobach ma cokolwiek wspólnego z kuchnia?

Ludzie, opamietajcie sie! Nie przy jedzeniu! :(

--
Pozdrowienia,
Slawek Mucha

1. Data: 2001-05-14 12:13:43

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek Mucha" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Smacznego! Czy caly ten ten watek (o smiesznych zwierzakach i ich smutnych
> chorobach ma cokolwiek wspólnego z kuchnia?

Jasne, że ma! Przecież zwierzak też musi jeść, prawda? A najczęściej z
takich czy innych powodów jada to co jego państwo. Więc nie pomijajmy
zwierzaków w dyskusji o jedzonku :))

1. Data: 2001-05-14 12:16:53

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Slawek Mucha

> Smacznego! Czy caly ten ten watek (o smiesznych zwierzakach
> i ich smutnych
> chorobach ma cokolwiek wspólnego z kuchnia?

Wspólnego? Czyjśtam kot ukradł skrzydełko z zupy. I tyle.

Ale są tu ludzie o wrażliwych nie tylko kubkach smakowych, wiesz? Poza
tym, są to, jakby na to nie patrzeć, wirtualni przyjaciele, a z
przyjaciółmi dzieli się zarówno przyjemnościami, jak i problemami.
Więc trochę wyrozumiałości.

> Ludzie, opamietajcie sie! Nie przy jedzeniu! :(

Opamiętywania się nie mam w planach, bo to nudne. A czasami jakiś
offtopic nadaje grupie smaczku. I nie czuje się, jakbym rozmawiała z
maszyną, ale z żywym, normalnym człowiekiem.

Natomiast kwestia choroby mojego kota - tu jest mnóstwo kociarzy. Ja
nie wiedziałam o istnieniu takiej choroby, prawdopodobnie wielu innych
użytkowników listy też nie miała o niej pojęcia.

Może wartoby się podzielić swoją wiedzą, skoro już o kotach mowa?

Powtarzam, trochę wyrozumiałości.

A jak Ci się nie podoba temat, to załóż sobie filtr.

1. Data: 2001-05-14 13:24:19

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldik wrote:

> Jasne, że ma! Przecież zwierzak też musi jeść, prawda?

Mozna tez zjesc zwierzaka... :)

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
* | \__/ |
* Software developer | / \ |
* | /----\ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
* | /\ |

1. Data: 2001-05-14 17:45:49

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Helinski" <h...@m...poznan.pl> napisał w wiadomości
> Mozna tez zjesc zwierzaka... :)

No wiesz? Kotka byś zjadł? Moze jeszcze razem z futrem? :)

> * Poznan University of Technology |/ \/ \|

A co Ty tu robisz? Gotujesz dla kierownika? :)))

1. Data: 2001-05-15 05:34:40

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldik wrote:

> Użytkownik "Marcin Helinski" <h...@m...poznan.pl> napisał w wiadomości
>
> No wiesz? Kotka byś zjadł? Moze jeszcze razem z futrem? :)

No kotka nie, ale pisalas "zwierzaka", wiec jakos nie moglem sie
powstrzymac... :)

> A co Ty tu robisz? Gotujesz dla kierownika? :)))

Na jego szczescie nie :)

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
* | \__/ |
* Software developer | / \ |
* | /----\ |

1. Data: 2001-05-15 07:09:20

Temat: Re: KFC i twister
Od: Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. Kowalska napisal byl:

> brrrrrr, a ja za kazdym razem bedac w Krakowie ide do Chimery, na
> szczescie jeszcze nic takiego mi sie nie przytrafilo , uffff
> ale moze polecilbys jakis inny bar salatkowy w Krakowie (oczywiscie z
> czysta kuchnia :)), chyba pora wyprobowac inne miejsce?
>
> pozdrawiam
> Ania

Ciezko - chyba jedynie Vega na ul. sw. Gertrudy lub Krupniczej (bar
wegetarianski, ale salatki maja)
--
Grzegorz Mucha <m...@t...pl> ICQ #91619595, tel.(502)261417
------------

1. Data: 2001-05-15 07:25:13

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No kotka nie, ale pisalas "zwierzaka", wiec jakos nie moglem sie
> powstrzymac... :)

Hmm, mój mąż mówi, że głodny informatyk pożre wszystko co mu się pod nos
podstawi byle mu jednocześnie pozwolić patrzeć w monitor :)) Więc kota chyba
też mógłby zjeść ... kot! schowaj się!
:))

> Na jego szczescie nie :)

Ale może byłoby to szczęście dla kogo innego? :))

[...]

petits oignons blancs (cebulki)
zupa czosnkowa
watrobki drobiowe wykwintnie - prosba o przepis
Re: granola? co to?
ziemniaki w mundurkach