KPA może ktoś to rozumie?

11. Data: 2010-05-12 21:39:01

Temat: Re: KPA mo?e kto? to rozumie?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> To ju? kpk, a on pyta? o kpa. Ale nie jestem prawnikiem.
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
> na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

To napewno pomyłka prawna spewnością pimpusia posadzą:)

12. Data: 2010-05-12 22:59:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> To napewno pomyłka prawna spewnością pimpusia posadzą:)
Można też podejrzewać, że spanikowany pimpuś, pomylił kodeks
postępowania karnego, z kodeksem postępowania administracyjnego:)
Lub po prostu nie chce się przyznać, że jest nasz pimpuś jakimś
Wampirem z Nowej Huty.:)

13. Data: 2010-05-13 04:39:31

Temat: Re: KPA może ktoś to rozumie?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@b...pl> wrote in message

To jest tak - chciałbyś zrezygnować z przysposobienia, a tu mówią "nie
nada"., więc musisz skarzyć się Panu Bogu. Chyba, że dziecko (jak dorośnie)
lub jego ojciec biologiczny wystapi o ustalenie ojcostwa.
Tak jest z facetami - adopterami - frajerzy do n-tej potęgi. Nabici
przez babusa w analusa.

14. Data: 2010-05-13 06:55:29

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> Potrzebowałbym tego na jutro.
> Otóż mam takie stwierdzenie z KPA:
> "Postanowienie, na które nie służy zażalenie, strona może zaskarżyć
> tylko w odwołaniu od decyzji"
> i nie rozumiem tego bełkotu.

Wystarczy stowka i ci prawnik to wyjasni. Oszczednys sie zrobil?
I.

Do redIQa 200 ;)
Testy inteligencji
JKM: feministki chcą nas wymordować! ;)
O aborcji: Cejrowski pyta "dlaczego...?"
Coś dla rodziców (wstep wolny)