KPA może ktoś to rozumie?

1. Data: 2010-05-12 19:46:57

Temat: KPA może ktoś to rozumie?
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebowałbym tego na jutro.
Otóż mam takie stwierdzenie z KPA:
"Postanowienie, na które nie służy zażalenie, strona może zaskarżyć
tylko w odwołaniu od decyzji"
i nie rozumiem tego bełkotu.
Jak to nie można wnieść zażalenia na postanowienie?
To co to cholera za postanowienie? Jakieś super ważne?
I o jakie odwołanie od jakiej decyzji chodzi?
To co, w ślad za tym postanowieniem ma iść potem decyzja, na którą
trzeba poczekać?
Jaka to decyzja? I co, gdy już nie potrzeba żadnej decyzji,
a nic przecież nie wstrzymuje wykonania postanowienia?
Jest tu ktoś, kto się na tym zna?
Piotrek

2. Data: 2010-05-12 19:49:01

Temat: Re: KPA może ktoś to rozumie?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
> Jaka to decyzja? I co, gdy już nie potrzeba żadnej decyzji,
> a nic przecież nie wstrzymuje wykonania postanowienia?

NTG ---> pl.soc.prawo

--

Paulinka

3. Data: 2010-05-12 20:43:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaka to decyzja? I co, gdy już nie potrzeba żadnej decyzji,
> a nic przecież nie wstrzymuje wykonania postanowienia?

O droge do kibla tez na psp zapytasz? Ty to chyba juz tu mieszkasz.

4. Data: 2010-05-12 20:48:56

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem prawnikiem, ale dla mnie to logiczne.
Jak jest postępowanie i nie można go zaskarżyć, to nie możesz skarżyć.
Np : nic się nie dzieje i ty jesteś bezsilny, bo na ten typ postępowania nie
ma zażalenia.
Ale wydają decyzję, i możesz zaskarżyć mimo, że nie możesz zaskarżyć tego
typu postępowania, bo skarżysz decyzję i odwołując się od niej skarżysz, ale
tylko jakby pszy okazji postępowanie. Ale nie jestem prawnikiem.

5. Data: 2010-05-12 20:49:47

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> O droge do kibla tez na psp zapytasz? Ty to chyba juz tu mieszkasz.
najgorsze ,że nie ma nic na wymianę

jak bym był prawniczką to może ?

ale zanim by doszło do etapu
matkowania to mu terminy przeclecą :-))))

6. Data: 2010-05-12 21:10:37

Temat: Re: KPA mo?e kto? to rozumie?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> [...]
> Np : nic si? nie dzieje i ty jeste? bezsilny, bo na ten typ post?powania nie
> ma za?alenia.
> Ale wydaj? decyzj?, i mo?esz zaskar?y? mimo, ?e nie mo?esz zaskar?y? tego
> typu post?powania, bo skar?ysz decyzj? i odwo?uj?c si? od niej skar?ysz, ale
> tylko jakby pszy okazji post?powanie. Ale nie jestem prawnikiem.
>

> --
> (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
> na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Jest dobrze, postępowania nie zaskarżysz, ale jego decyzje tak. Czyli
postępowanie tak czy tak się odbędzie i nie można mieć pretensji, ale
jak pimpusiowi przywalą wyrok dziesięcioletni, to wtenczas może
pisać ,,,,,,,,,,papier wszystko przyjmie, może nawet pisać przez te
dziesięć lat, czyli nie wyjdzie z pierdla ,bo sąd będzie rozpatrywał
pierwsze odwołanie i zatrzymywał akta.:)

7. Data: 2010-05-12 21:15:23

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... alejak pimpusiowi przywalą wyrok dziesięcioletni, ....
To już kpk, a on pytał o kpa. Ale nie jestem prawnikiem.

8. Data: 2010-05-12 21:19:04

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> To już kpk, a on pytał o kpa. Ale nie jestem prawnikiem.
no powiedzmy nie kpk a kk

9. Data: 2010-05-12 21:20:32

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> no powiedzmy nie kpk a kk
Co innego KK a co innego KPK

10. Data: 2010-05-12 21:23:44

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co innego KK a co innego KPK
faktycznie ale ze mnie gapa :-)

Do redIQa 200 ;)
Testy inteligencji
JKM: feministki chcą nas wymordować! ;)
O aborcji: Cejrowski pyta "dlaczego...?"
Coś dla rodziców (wstep wolny)