Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM

1. Data: 2010-05-13 04:58:32

Temat: Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:hsfmgn$sbq$1@news.onet.pl...
> "AW" <o...@h...com>

> Czyżby?

> Dla filozofa, czy terapeuty?

> Nie! Etyka -tak.

> Co to jest "niezmienna orientacja"?
>
> Niezależnie, jeśliś z innej.
>
> Brak p.s.etyka - bo, pewnie, ktoś by to przejął. Wiadomo kto.
>
> Czy filozofia mogąc odciąć się od matematyki, pozostaje nią?
> Poprzez dowodzenie?
>
> To największy grzech Robaksa.

"Rozsądkowe myślenie jest jedynym źródłem prawdy, które posiadamy.
Pewnym jest zatem wszystko, co rozsądek jasno i wyraźnie widzi, jak np.
cogito ergo sum. "
źródełko: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kartezjusz#Filozofia_Ka
rtezjusza

Kartezjusz był przede wszystkim filozofem, a to co zrobił
dla matematyki ładnie widać w filmiku Bogdana Misia do którego
odnośnik i krótki komentarz jest na stronie:
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1
3&t=58

Ty Szanowny eTaTo z racji profesji doskonale to wiesz:
NORMALNOŚĆ (psychiczna) to ZDROWY ROZSĄDEK.

pozdrawiam ziomala, ;D

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)