KREDYT NA MIESZKANIE ???

1. Data: 2003-03-07 09:43:04

Temat: KREDYT NA MIESZKANIE ???
Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM,
przeczytałem dzisiaj ogłosznie w Anonsach o kredytach na mieszkanie
udzielanych przez firmę X " nie potrzebujemy zaświadczenia o zarobkach,
zastaw pod mieszkanie " kredyt do 150 000 PLn, czy ktoś ma doświadczenia z
tego typu firmami, dziękuje za wszelkie informacje
Darek

1. Data: 2003-03-07 14:19:20

Temat: Odp: KREDYT NA MIESZKANIE ???
Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

coś mi się kiedys obiło o uszy ale nic dokładnego nie wiem,
tyklo taki przeczucie że to nic dobrego dla klienta
Darek
Użytkownik Mariusz Wołek <m...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4a9i4$cuk$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-03-07 14:20:09

Temat: Re: KREDYT NA MIESZKANIE ???
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-07 15:21:32

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coś mi się kiedys obiło o uszy ale nic dokładnego nie wiem,
> tyklo taki przeczucie że to nic dobrego dla klienta
> Darek

http://www.money.pl/banki/felietony/4323/1/

W kazdym badz razie mozna sie przejechac

Zaslav

1. Data: 2003-03-07 15:22:37

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tez
http://www.nowinynyskie.com.pl/pub.htm
http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020328/200203280050
.html

Drzwi składane (łamane) np.Stanley
[SPAM] Do wynajęcia 2-pokojowe, Centrum Gdyni
roletka na sufit
roletka na sufit
Kuchnie