KUferek szukam

1. Data: 2003-11-20 21:28:29

Temat: KUferek szukam
Od: "PIGMEY" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktos gdzie kupie (wysyłkowo lub osobiscie )
najlpiej w okolicach KAtowic - Kuferek aluminiowy ?

Chodzi o taki jak tu był :

moze byc troszke wiekszy
ma ktos moze uzywany do sprzedania?
lub wie gdzie kupie nowy?

poprosze o wszelkie info

--

Pozdr.
PIGMEY

1. Data: 2003-11-20 22:34:42

Temat: Re: KUferek szukam
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wie ktos gdzie kupie (wysyłkowo lub osobiscie )
> najlpiej w okolicach KAtowic - Kuferek aluminiowy ?

Zdaje się, że w Sephorach takowe mają, ale cena sporo od allegrowej wyższa
(a ile - nie pamiętam....)

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-21 00:01:05

Od: "PIGMEY" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje się, że w Sephorach takowe mają, ale cena sporo od allegrowej wyższa
> (a ile - nie pamiętam....)

w Sephorach :

180 (mały) i 300zł duży

szukam czegoś tanszego

dzieki za info

--

Pozdr.
PIGMEY

1. Data: 2003-11-21 06:52:23

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 180 (mały) i 300zł duży
> szukam czegoś tanszego
Tanszego w kraju raczej nie znajdziesz. Kufry sprowadza firma Kryolan,
ktorej jedyny w kraju sklep miesci sie w wwarszawie na pieknej. Nie pamietam
numeru. Ale tam sa jeszcze drozsze. Najlepiej jesli bys mial znajomego w
berlinie, czy jezdzacego tam. Jest tam sklep glowny Kryolanu, gdzie kupisz
napewno taniej. Choc moze byc problem z takimi malymi kuframi jak ma
sephora, bo tam duzy jest chyba mniejszy niz standardowy charakteryzatorski.
Juz nie pamietam. Jeszcze ew. mozna zapytac czy w Pegy Sage nie maja.

Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-21 08:20:01

Od: "Maja" <maja @ cokolwiek . pl> szukaj wiadomości tego autora

"PIGMEY" <p...@i...pl> napisał w

> Wie ktos gdzie kupie (wysyłkowo lub osobiscie )
> najlpiej w okolicach KAtowic - Kuferek aluminiowy ?

co prawda info z Wawy: ale może w Katowicach też są te sklepy: Dauglas
[Douglas? - sorki: nei wiem, jaka pisownia] -widziałam takie kuferki ale
cena w okolicach 150 chyba zeta.

pzdr.

--
ja.

<< maya at op . pl >>

1. Data: 2003-11-21 20:46:01

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PIGMEY" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wie ktos gdzie kupie (wysyłkowo lub osobiscie )
> najlpiej w okolicach KAtowic - Kuferek aluminiowy ?
>
> Chodzi o taki jak tu był :

Widzialam taki w szczecinskim Galaxy dzisiaj - tzn podobny, za 156 zl.

Sadia

1. Data: 2003-11-21 20:46:01

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chodzi o taki jak tu był :

Widzialam taki w szczecinskim Galaxy dzisiaj - tzn podobny, za 156 zl.

katalog avon 2/3
Krem z Kwasami owocowymi a tradzik
Lanza - kosmetyki do włosów
pudry Vipery - gdzie w Warszawie?