BELINDA-Warszawa

1. Data: 2003-11-21 07:56:28

Temat: BELINDA-Warszawa
Od: Monikaaa <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Odnalazłam wreszcie biustonosze, które leżą na mnie jak ulał...
niestety, w moim ukochanym sklepiku były tylko czarne okazy(push
up).Nabyłam dwa... ale zastanawiam się, może gdzieś jest wiekszy
wybór?Interesowały by mnie sklepy firmowe, a moze są w jakims centrum
handlowe. Jakby Ktoś wiedział, to chętnie posłucham!Pozdrawiam!

1. Data: 2003-11-21 10:06:59

Temat: Re: BELINDA-Warszawa
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monikaaa <o...@w...pl> napisał(a):
> [...]
się,
> może gdzieś jest wiekszy wybór?Interesowały by mnie
> sklepy firmowe, a moze są w jakims centrum handlowe.

Default City.. jak zazwyczaj ;))

Nina

1. Data: 2003-11-21 10:09:44

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris <i...@g...pl> napisał(a):
> Default City.. jak zazwyczaj ;))

Przepraszam wszystkich.. pomylilam maile:)
Nina

KUferek szukam
katalog avon 2/3
Krem z Kwasami owocowymi a tradzik