nowa - fitness?

1. Data: 2003-11-21 08:23:24

Temat: nowa - fitness?
Od: "Ana" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem nowa...:)
pozdrawiam wszystkich dbajacych o urode...
i tych nie dbajacych tez:)

Dlaczego w moim miescie (LUBLIN)
nie ma ani jednego klubu fitness gdzie mozna byloby cwiczyc pilates?
Dlaczego jak o to pytam to nikt nie wie o czym mowie?
Czy swiadomosc nowych trendow w tej dziedzinie wsrod trenerow lubelskich
jest az tak niska?
Szkolenia instruktorow pilates byly prowadzone w Szczecinie juz w ubieglym
roku...
czy my na wschodzie jetesmy az tak zapoznieni?

A jak to jest w innych miastach?
Czy u was mozna cwiczyc Pilates?

pozdrawiam
anica

1. Data: 2003-11-21 09:59:30

Temat: Re: nowa - fitness?
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> jestem nowa...:)
> pozdrawiam wszystkich dbajacych o urode...
> i tych nie dbajacych tez:)

Witam.

> Dlaczego w moim miescie (LUBLIN)
> nie ma ani jednego klubu fitness gdzie mozna byloby cwiczyc pilates?

Widocznie nie ma zapotrzebowania na takie zajęcia,

> Dlaczego jak o to pytam to nikt nie wie o czym mowie?

A co to takiego Pilates??
;)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-21 10:53:54

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> nie ma ani jednego klubu fitness gdzie mozna byloby cwiczyc pilates?
> Dlaczego jak o to pytam to nikt nie wie o czym mowie?

Widocznie nikt nie pyta oprocz Ciebie i wlasciciele klubow nie widza
sensu, zeby starac sie o cos nowego...

> [...]
> roku...
> czy my na wschodzie jetesmy az tak zapoznieni?

Moze wydrukuj troche materialow o pilatesie i zanies do pobliskiego klubu,
niech sobie poczytaja ;-)))

> A jak to jest w innych miastach?
> Czy u was mozna cwiczyc Pilates?

W Gdansku mozna, w Trojmiescie jest sporo klubow oferujacych tego typu
zajecia :-) Ja cwicze od prawie roku i naprawde polecam.

megi:-)

1. Data: 2003-11-21 10:58:26

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote:

> Widocznie nie ma zapotrzebowania na takie zajęcia,

> A co to takiego Pilates??
> ;)

Zajrzyj na:

http://polki.wp.pl/wiadomosc.html?wid=1587255&kat=16
84&widn=Pilates%20rze%BCbi%20cia%B3o&katn=
http://polki.wp.pl/wiadomosc.html?wid=1118274&kat=16
84&widn=Pilates&katn=

megi:-)

1. Data: 2003-11-21 15:34:09

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> jestem nowa...:)
> pozdrawiam wszystkich dbajacych o urode...
> i tych nie dbajacych tez:)

hej hej

Kamila

1. Data: 2003-11-21 18:45:12

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja cwicze od prawie roku i naprawde polecam.

i jakie efekty? Ja niedawno zaczęłam ćwiczyć w domu (ale to krótko).
Czy powinno sie cwiczyc codzienie czy wystarczy co drugi dzien.

Beata

1. Data: 2003-11-21 18:45:12

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 18:49:07

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bpkqs2$rk8$1@korweta.task.gda.pl...

> W Gdansku mozna, w Trojmiescie jest sporo klubow oferujacych tego
typu
> zajecia :-) Ja cwicze od prawie roku i naprawde polecam.

Słuchaj gdzie w Trójmieście można?A może jest coś w Sopocie?Jakie masz
efekty?

Gosia

1. Data: 2003-11-21 18:49:07

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-22 05:43:24

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> wrote:

> typu
>
> Słuchaj gdzie w Trójmieście można?A może jest coś w Sopocie?

W Sopocie - Studio Roza - Al. Niepodleglosci 766, 0600-943-716
(www.pilates.pl) Ale polecam Ci Eurofit w Gdyni na Witominie,
tam prowadzi zajecia moj trener (Norbert). www.eurofit.pl

> Jakie masz efekty?

Nie lubie sie chwalic (hihi;-)) ale efekty sa i widze je nie tylko ja.
Jak zaczynalam chodzic nie mialam na celu schdniecia bo bylam szczupla,
ale babki ktore ze mna chodza chudna. Ja ladnie wysmuklilam nogi, a brzuch
mam plaski i twardy jak deska ;-) Ogolnie cale cialo sie zmienilo na
lepsze, naprawde bardzo polecam te cwiczenia.
megi

BELINDA-Warszawa
KUferek szukam
katalog avon 2/3