Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba

1. Data: 2004-08-11 06:21:11

Temat: Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do szanowych grupowiczow pytanie na temat reklamowania u producenta
samoistnie peknietej szyby w kabinie prysznicowej

Posiadam kabine firmy KABI model Pablo1 - szklo mrozone. Po 11 miesiacach
od zakupu, a 9 msc od rozpoczecia uzytkowania, rozsypala sie szyba w
drzwiach od kabiny. Dodam, iz nie bylo to uszkodzenie mechanicze (nikt jej
nie stlukl), poprostu w pewnym momencie trzasnelo i szyba rozsypala sie po
calej lazience (cale szczescie nikt sie wtedy nie kapal, ale zona akurat
byla w tym momencie w lazience i niezle sie wystraszyla). Niestety producent
nie chce uznac mojego zgloszenia reklamacyjnego, twierdzac, ze nie uznaja
zgloszen reklamacyjnych na szyby i proponuje mi odplatny montaz nowej szyby.

czy ktos z grupowiczow mial juz przypadek rozbicia sie szyby w kabinie
prysznicowej firmy KABI badz innej. Czy udalo sie wam wyegzekwowac u
producenta wstawienie nowej szyby w ramach gwarancji.

Wojtek Jablonski

1. Data: 2004-08-11 11:00:27

Temat: Re: Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A jak chcesz udowodnić, że szyba pękła sama (np. na skutek wadliwego
hartowania) a nie z powodu uderzenia?

T.

1. Data: 2004-08-11 11:35:07

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> A jak chcesz udowodnić, że szyba pękła sama (np. na skutek wadliwego
> hartowania) a nie z powodu uderzenia?

Po to wlasnie napisalem tego posta, aby sie dowiedziec czy komus udala sie
reklamacja "samoistnie" rozbitej szyby.

Wojtek

1. Data: 2004-08-11 11:41:08

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie było takie bardziej retoryczne...

T.

1. Data: 2004-08-11 11:42:22

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze masz taka zone jak ja brata, jak cos zepsul to tez bardzo sie bal i
zawsze bylo ze "psulo sie samo" :-)
Pozdrawiam :-D

1. Data: 2004-08-13 04:18:55

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Posiadam kabine firmy KABI model Pablo1 - szklo mrozone. Po 11 miesiacach
> od zakupu, a 9 msc od rozpoczecia uzytkowania, rozsypala sie szyba w
> drzwiach od kabiny.

szybciutko zloz reklamacje na pismie...
Spotkalam sie juz z 3 przypadkami eksplodujacych drzwi od kabin ( w jednym
doszlo do zranienia osoby). Nie pamietam juz dokladnie czy to byly z Kabi,
ale dzis sie dowiem... i dopisze..
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-08-13 05:36:59

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doszlo do zranienia osoby). Nie pamietam juz dokladnie czy to byly z Kabi,

Reklamacje zlozylem - przyjechali poogladali, powiedzieli, ze maja dyrektywe
od dyrekcji aby reklamacji na szyby nie uznawac i nie uznali.

Wojtek

1. Data: 2004-08-13 11:35:06

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

To do FK, bo powinni ci dać papier na jakiej podstawie nie uznają. Zawsze
możesz ich ścigać z rękojmi.

T.

1. Data: 2004-08-13 14:41:28

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To do FK, bo powinni ci dać papier na jakiej podstawie nie uznają. Zawsze
> możesz ich ścigać z rękojmi.

rekojmi nie ma juz od lat

1. Data: 2004-08-13 16:54:47

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...pl.SkasujTo> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj wrote:
> Reklamacje zlozylem - przyjechali poogladali, powiedzieli, ze maja dyrektywe
> od dyrekcji aby reklamacji na szyby nie uznawac i nie uznali.

Następnym razem kup kabinę solidniejszej firmy:
http://www.murator.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1940
4
--
Slaw