Kaczyński od urodzenia, przez 50 lat integrował się z cywilizacją białego człowieka

1. Data: 2017-07-10 23:00:14

Temat: Kaczyński od urodzenia, przez 50 lat integrował się z cywilizacją białego człowieka
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie dał rady, musiał białych mordować

https://pl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski

tacy ci polacy-kaczyńscy są!

2. Data: 2017-07-11 13:43:21

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> tacy ci polacy-kaczyńscy są!

A jakie sa Bronki de Bule?

- Tych samobójstw było chyba 16?

- Tak jest.

http://telewizjarepublika.pl/sumlinski-o-pro-civili-
komorowskim-lepperze-maksymiuku-tajemniczych-samoboj
stwach-i-o-tym-dlaczego-aneks-z-likwidacji-wsi-wciaz
-jest-tajny,40245.html

Fajno się doiło Wojskowa Akademię Techniczną? Fajno się wypierdalało
z SE dziennikarzy co ośmielili się o tym pisać?

3. Data: 2017-07-11 14:11:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 13:43, Bytomir Kwasigroch pisze:

> [...]
>

> Fajno się doiło Wojskowa Akademię Techniczną? Fajno się wypierdalało
> z SE dziennikarzy co ośmielili się o tym pisać?

Fajno się obiecywało, że będzie lepiej?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-07-13 09:54:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

JEST lepiej.

5. Data: 2017-07-13 10:04:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-13 o 09:54, i...@g...pl pisze:
> JEST lepiej.

Gdzie jest lepiej? Pokaż palcem.
W TVpis? Leży i kwiczy...
Każdy głupi wbrew rzeczywistości i bez żadnych konkretów może powiedzieć
"wstajemy z kolan"...

I SKOKi też się dobrze trzymają (przynajmniej te, które jeszcze nie
upadły :))

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-07-13 12:48:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 lipca 2017 10:04:16 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Gdzie jest lepiej? Pokaż palcem.

prosze bardzo: u tych ludzi, ktorzy corocznie zbieraja maliny
w Jedrzejkach i ktorzy otrzymuja, tak nielubiane przez wiekszosc
ludzi wyksztalconych, 500+.
i to sa konkretni ludzie. z imienia i nazwiska. a mie opowiesci,
ze wszyscy to przepijaja, na glupoty wydaja i takie tam rozne
dyrdymalki. oczywiscie, moze trzeba byloby przynajmniej zmodernizowac
ten, wedlug mnie i tak tylko srednio dobry system, na przyklad
poprzez koniecznosc udokumentowania, ale to chyba az tak wiele
nie zmieni.
choc na pewno tez sporo pomoze.

pozdrawiam,
jacek

7. Data: 2017-07-13 13:13:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 13:43:22 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

> A jakie sa Bronki de Bule?
>
> - Tych samobójstw było chyba 16?
>
> - Tak jest.

mozna tez pogooglowac, ilu podwykonawqcow polskich zatrudnionych
przez firmy budujace u nas autostrady popelnilo samobojstwa.
te takie prawdziwe.
pewnie tez bez przyczyny.

> http://telewizjarepublika.pl/sumlinski-o-pro-civili-
komorowskim-lepperze-maksymiuku-tajemniczych-samoboj
stwach-i-o-tym-dlaczego-aneks-z-likwidacji-wsi-wciaz
-jest-tajny,40245.html

tak, pan Sumlinski to po prostu wspanialy czlowiek.
i chocby dla takich ludzi warto tu pisac.
i dla prawdy.

pozdrawiam,
jacek

8. Data: 2017-07-13 13:29:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-13 o 12:48, j...@o...pl pisze:

> prosze bardzo: u tych ludzi, ktorzy corocznie zbieraja maliny
> w Jedrzejkach i ktorzy otrzymuja, tak nielubiane przez wiekszosc
> ludzi wyksztalconych, 500+.

I dlatego reszta musi im dopłacać, bo pracodawca nie chce im zapłacić
normalnego wynagrodzenia?
Czyli tak naprawdę to pomoc państwa dla przedsiębiorców, żeby im
pracownicy z głodu nie pomarli?

Brakuje w tym logiki. Skoro do tej pory tyrali za grosze, a teraz im
państwo (państwo... :)) dodatkowo płaci, to teraz mogą dalej tyrać za
grosze, bo już z głodu nie umrą, więc pracodawca nie ma ciśnienia żeby
ludziom zacząć normalnie płacić za pracę.

Fajny prezent dla pracodawców :)

> [...]
> dyrdymalki. oczywiscie, moze trzeba byloby przynajmniej zmodernizowac
> ten, wedlug mnie i tak tylko srednio dobry system, na przyklad

Czego udokumentowania? Bo teraz pracują na czarno?
Czyli to pomoc państwa dla przedsiębiorców, którzy zatrudniają na
czarno. Jeszcze lepiej :)

> ale to chyba az tak wiele
> nie zmieni.
> choc na pewno tez sporo pomoze.

Przedsiębiorcom.
Załóżmy, że samochód kosztuje 40 tys.
Przedsiębiorca zatrudniający 10 ludzi zaoszczędzi 5 tys. miesięcznie
(10x500 zł) bo nie musi ich zapłacić pracownikowi.
Samochód kupi po 8 miesiącach.

A pracownik i tak będzie musiał zbierać 80 miesięcy (6 lat i 8
miesięcy), niezależnie od tego od kogo dostanie dodatkowe 500 zł, czy od
pracodawcy, czy od państwa (czyli od sąsiada, który płaci podatki i
dokłada się do tych 500 zł).

Kto zyskał? Pracodawca :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-07-13 15:11:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 lipca 2017 13:29:06 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> I dlatego reszta musi im dopłacać, bo pracodawca nie chce im zapłacić
> normalnego wynagrodzenia?

oni nie maja stalej pracy.

> Czyli tak naprawdę to pomoc państwa dla przedsiębiorców, żeby im
> pracownicy z głodu nie pomarli?

to wlasnie przedsiebiorcy ich finansuja:)
nie sfera budzetowa, przeciez:)

> [...]
> grosze, bo już z głodu nie umrą, więc pracodawca nie ma ciśnienia żeby
> ludziom zacząć normalnie płacić za pracę

zle oceniasz ludzi i sytuacje. w wielu miejscach
nie sposob jest znalezc prace. nie kazdy mieszka
w aglomeracji.
poza tym zaden w miare przyzwoity pracodawca
nie zmniejszy wynagrodzenia zatrudnianym osobom
tylko z tego wzgledu, ze 500+ dostaly.
a ten, ktory wyplacal glodowe pensje, i tak bedzie to robil
bez wzgledu na wszystko. pewnie jakos nawet te minimalna place
ominie.

> Fajny prezent dla pracodawców :)

nie, to jest naprawde wielki prezent dla mniej zamoznych ludzi.
i zreszta tylko dla takich powinien byc, moim skromnym zdaniem.
kosztem wszystkich pracodacow, oczywiscie:)

> Czego udokumentowania? Bo teraz pracują na czarno?
> Czyli to pomoc państwa dla przedsiębiorców, którzy zatrudniają na
> czarno. Jeszcze lepiej :)

tak, na czarno maliny zbieraja, akurat.
grzyby, jagody w lesie, chrzan i ziola na polach,
tez pewnie;)
a gdyby nawet, to ty myslisz ze te zaoszczedzone pieniadze
gdzie trafiaja? do kieszeni normalnego pracodawcy,
czy do tych, ktorzy tego naprawde potrzebuja?

> [...]
> Przedsiębiorca zatrudniający 10 ludzi zaoszczędzi 5 tys. miesięcznie
> (10x500 zł) bo nie musi ich zapłacić pracownikowi.

u znakomitej wiekszosci przedsiebiorcow, to tak nie dziala:)
moze nawet i bylyby dosc powszechne przypadki, ktore opisujesz,
gdyby nie na tyle niskie bezrobocie, zeby mogly sie upowszechnic.
nie wiem, moze jest inaczej, ale ja jeszcze nie spotkalem czlowieka,
ktory by mial obnizona place z tego wzgledu, ze 500+ dostaje.

zreszta podniesc place zawsze mozna, choc moga byc opory ze strony
wspolmalzonka, czy wspolnika, jesli sie ma. natomiast obnizyc
to zazwyczaj niewykonalne i zazwyczaj malo etyczne.

> [...]
> miesięcy), niezależnie od tego od kogo dostanie dodatkowe 500 zł, czy od
> pracodawcy, czy od państwa (czyli od sąsiada, który płaci podatki i

pracownik dostanie piecset zlotych wiecej od, w przyblizeniu, ogolu
pracodawcow. i skroci mu to okres zbierania na samochod, albo zapobiegnie
koniecznosci zaciagniecia kredytu na ten cel.
wlasnie dzis, moze ze 2 godziny temu rozmawialem z osoba,
ktora byla dokladnie w sytuacji, o ktorej wspomnialem.
dla niej te 500 zl dodatkowego dochodu to bardzo, bardzo
duze dobrodziejstwo.

takze oprocz negatywow systemu 500+, trzeba tez widziec pozytywy,
bo one sa. nie ma ich najczesciej tylko u tych, ktorym taki prezent
nie przysluguje :)

dziwne, co?

> Kto zyskał? Pracodawca :)

pracodawca, ten taki dosc normalny, to bedzie sie cieszyl,
ze pracownikowi lepiej sie powodzi.
a zreszta ile, powiedzmy Ty, jako pracodawca, do tego dolozysz?
50, 100 zl miesiecznie?
to az naprawde tak wiele?

i prosze przestan wmawiac, ze pracodawcy cos na tym finansowo zyskuja.
oni w tym, od strony finansowej, tylko partycypuja.
ale tylko po stronie kosztow:)

pozdrawiam cie piotrze serdecznie,
jacek

10. Data: 2017-07-13 15:21:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-13 o 15:11, j...@o...pl pisze:

> [...]
> nie wiem, moze jest inaczej, ale ja jeszcze nie spotkalem czlowieka,
> ktory by mial obnizona place z tego wzgledu, ze 500+ dostaje.

Sami proszą żeby obniżyć:
http://www.pulshr.pl/wynagrodzenia/500-zl-na-dziecko
-pracownicy-prosza-o-nizsze-wynagrodzenia-by-dostac-
swiadczenie-z-programu-500,32533.html

http://wyborcza.pl/1,155287,19715825,500-zl-na-dziec
ko-stala-sie-rzecz-niespotykana-pracownicy.html

> zreszta podniesc place zawsze mozna, choc moga byc opory ze strony
> wspolmalzonka, czy wspolnika, jesli sie ma. natomiast obnizyc
> to zazwyczaj niewykonalne i zazwyczaj malo etyczne.

Wykonalne, wykonalne :):)

> i prosze przestan wmawiac, ze pracodawcy cos na tym finansowo zyskuja.
> oni w tym, od strony finansowej, tylko partycypuja.
> ale tylko po stronie kosztow:)

No teraz to już chyba nie masz wątpliwości, że mają tańszego pracownika
wykonującego tę samą pracę co do tej pory za mniejsze pieniądze?
Czysty zysk dla pracodawcy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Post pozytywny