Kafeterka - urzadzenie gdzie znajde?

1. Data: 2003-10-20 08:07:18

Temat: Kafeterka - urzadzenie gdzie znajde?
Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam urzadzonaka do parzenia kawy mokka (takiego ktore stawaia sie na
kuchence) najlepiej w okolicach Trojmiasta. Ostatnio widzielismy z TZ
takie cos w sklepie kolonialnym w Auchan - ale cena wydala nam sie
przesadzona (na 4 filizanki z aluminiowa gora kosztowalo ok 200 PLN).
Duzo. A moze nie? Czy ktos z grupowiczow widzial gdzies taki ekspresik w
okolicach Tromiasta? Przyblizone ceny?
Choc nie lubie mocno kawy - to tak zaparzana dla towarzystwa z moim TZ
moge wypic...do tego ciasteczko dobre i zimne, dlugie wieczory beda
przyjemniejsze.

Pozdrawiam

Agnieszka

P. S. Mam nadzieje, ze nie jest to nie na temat

1. Data: 2003-10-20 08:46:34

Temat: Re: Kafeterka - urzadzenie gdzie znajde?
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choc nie lubie mocno kawy - to tak zaparzana dla towarzystwa z moim TZ
> moge wypic...do tego ciasteczko dobre i zimne, dlugie wieczory beda
> przyjemniejsze.

Poszukaj w sklepach bardziej przyziemnych - jakichś AGD. Kiedyś widziałem za
cenę kilkudziesięcu zł... i nie myśl o przyjemnych długich wieczoracj - kawa
z tego urządzonka może uprzyjemnić co najwyżej długie zimowe sekundy.

*p*

1. Data: 2003-10-20 08:47:50

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Choc nie lubie mocno kawy - to tak zaparzana dla towarzystwa z moim TZ
> moge wypic...do tego ciasteczko dobre i zimne, dlugie wieczory beda

Widziałam takie "urządzenie" w Ikei, co prawda nie w Trójmieście, ale tam
tez pownno być. Ceny nie pamiętam.

Kasia

1. Data: 2003-10-20 09:28:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...pl <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> takie cos w sklepie kolonialnym w Auchan - ale cena wydala nam sie
> przesadzona (na 4 filizanki z aluminiowa gora kosztowalo ok 200 PLN).

W Wawie kupiłem za bodajże 25 zł [na 2 filiżanki, wersja na 4 kosztowała ok. 35 zł
ale jej akurat nie było, zbyt długo nie uzupełnianozapasów] w kawiarni (sieci
pewnej znanej kawy). Szukaj ich w marketach gdzie jest oszołom i klif.
Dukę omijaj z daleka, bo też droga.

Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2003-10-20 16:10:42

Od: "Marcin" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz w Pożegnaniu z Afryką tam na pewno mają, ale nie wiem jak ceny.
Najlepiej i najtaniej kupić we Włoszech.

I do tego obowiązkowo "Cremer" (chyba tak się to nazywa) - i masz prawdziwą
włoską kawe.

Marcin

1. Data: 2003-10-22 13:57:06

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi - teraz wiem gdzie szukac.

Pozdrawiam

Agnieszka

Gdzie znajde w Gdansku Wrzeszczu?
Kotlety z ziemniakow