Kalkulator wydatków domowych?

1. Data: 2006-09-25 19:35:44

Temat: Kalkulator wydatków domowych?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jest / macie /znacie jakiś fajny programik-kalkulator jak w temacie?
Chodzi mi o to, aby po wprowadzeniu kosztów zużycia pradu, gazu, wody i innych
regularnie ponoszonych opłat opłat, etc. (w okresie np. kilku-kilkunastu m-cy),
można było sporządzać jakies podsumowania, statystyki, itp.

Wiem, że zapewne można samemu wyrzeźbić stosowny arkusz np. w Excelu, ale może
jakiś gotowiec?

Pozdrawiam -

Stanley

2. Data: 2006-09-25 21:00:30

Temat: Re: Kalkulator wydatków domowych?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):
> [...]
> regularnie ponoszonych opłat opłat, etc. (w okresie np. kilku-kilkunastu m-cy),
> można było sporządzać jakies podsumowania, statystyki, itp.
Tak, są takie programy, ale w tej chwili nie pamiętam nazw. Jak tylko
znajdę, odezwę się.

3. Data: 2006-09-25 21:14:50

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> Tak, są takie programy, ale w tej chwili nie pamiętam nazw. Jak tylko
> znajdę, odezwę się.
Otóż i mam :
http://erp.computerworld.pl/ftp/7786/Interesik%202.0
.0.872.html -
strona z linkami do kilku tego typu programów do pobrania.

4. Data: 2006-09-26 06:46:29

Od: "Aroo" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl <s...@o...pl> w wiadomości
news:04e3.00000197.45182f90@newsgate.onet.pl napisał(a)
> [...]
> kilku-kilkunastu m-cy), można było sporządzać jakies podsumowania,
> statystyki, itp. Wiem, że zapewne można samemu wyrzeźbić stosowny arkusz

http://www.twojportfel.pl/

Świetny program. Cały czas rozwijany. Autor wprowadza większość zgłoszonych
uwag.

Arek

5. Data: 2006-09-28 04:10:58

Od: "sebgab" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acemoney - świetny program. Strona www co prawda po angielsku ale polska
wersja jest osiągalna. http://www.mechcad.net/products/acemoney/

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

6. Data: 2006-09-28 20:03:32

Od: Jacek <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Sep 2006 21:35:44 +0200, s...@o...pl napisał(a):

> [...]
> można było sporządzać jakies podsumowania, statystyki, itp.
>
> Wiem, że zapewne można samemu wyrzeźbić stosowny arkusz np. w Excelu, ale może

Microsoft Money

Jacek
Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu
"Dyplomata to człowiek, który dwa razy pomyśli zanim nic nie powie."

7. Data: 2006-10-09 20:09:40

Od: AnBur <l...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

sebgab wrote:
> [...]
s.com...

> Tak, są takie programy, ale w tej chwili nie pamiętam nazw. Jak tylko

To ciekawe co piszesz.

8. Data: 2006-10-12 11:41:28

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AnBur" <l...@d...com> napisal w wiadomosci

s.com...

> To ciekawe co piszesz.

Zmien kodowanie na prawidlowe, prosze. Juz lepszy skutek daje brak
kodowania, niz nieprawidlowe. Przypominam wiec, ze powinno byc 8859-2 a
nie jak u Ciebie 8859-1.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!

Lodowka Elektrolux ENB (frost free) czy ERB (viva space)
Lodowka - 2 czy 1 agregat?
Garnki
Einhell BH-G 726 - naprawa udaru
Wymiana głowicy w baterii RETRO