naprawa zmywarki

1. Data: 2006-09-25 20:42:13

Temat: naprawa zmywarki
Od: j...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

mam zmywarke 5 rok Candy.Zaczela sie psuc 1/2 roku temu, najpierw
odpadlo malutkie smigielko w suficie zmywarki potem poketlo dolne
sie czasem nie krecilo.W koncu dzis ma takie objawy: na kazdym
programie (oprocz 7 minutowego splukiwania ) pod koniec zaczyna
piszczec sygnal dzwiekowy i pojawia sie blad E3. Po otwarciu
widac ze woda nie zeszla a naczynia sa nadal brudne.
Czy ktos mial taki przypadek lub wie co sie popsulo?
gdzie szukac fachowca z okolic Dabrowy G?.
Moze ktos z was juz dokonywal napraw zmywarki jakie sa koszty napraw?
Maz chce juz kupowac nowa a ja najpierw chce spróbowac naprawic
ta..
Pomozecie mi zeby wyszlo na moje ? ;-)

2. Data: 2006-09-25 21:20:35

Temat: Re: naprawa zmywarki
Od: "Marek R." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawa moze kosztowac kilka stówek, a na allegro mozna kupic uzywane, po
regeneracji (jak poszpersz to naprawde dobrych firm) i to z gwarancja na 3
miesiace (znajoma tak kupila bo jej siadla ta co mieli, i jest zadowolona
bardzo, bo jest nawet lepsza od tej co mieli, przynajmniej domywa dobrze:)

- zostawiam pod rozawge (przepraszam ale nie dodalem do tego zeby wyszlo na
Twoje:))

pozdro,
M.

3. Data: 2006-09-25 21:22:22

Od: "Marek R." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..jeszcze dodam:

> Naprawa moze kosztowac kilka stówek, a na allegro mozna kupic uzywane,

też za kilka stówek

> [...]
> bardzo, bo jest nawet lepsza od tej co mieli, przynajmniej domywa dobrze:)

a kupiła nawet taniej niż miała wyjść ta naprawa starej.

4. Data: 2006-09-26 14:23:42

Od: "js1809" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dziekuje za takie informacje choc wciąż licze na podpowiedz co do
usterki i adresu fachowca ;-)

Kalkulator wydatków domowych?
Lodowka Elektrolux ENB (frost free) czy ERB (viva space)
Lodowka - 2 czy 1 agregat?
Garnki
Einhell BH-G 726 - naprawa udaru