Kamienie w nerkach

1. Data: 2002-01-20 14:23:44

Temat: Kamienie w nerkach
Od: "mangan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam do Was kilka pytań dotyczących kamieni w nerkach:

Czy 22 mm i 8mm kamienie to duże czy małe? Kiedy należy zgłosić się na
operację?
Jakie są metody pozbywania się kamieni? Obiło mi się o uszy, że można je
rozbić laserem lub falami ultradźwiękowymi. Czy to prawda? Proszę o jakieś
informacje na ten temat (np adresy stron)

Wielkie podziękowania za każdą odpowiedź
Michał
k...@i...pw.edu.pl

2. Data: 2002-01-20 17:27:21

Temat: Re: Kamienie w nerkach
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to duze

tak, mozna rozbic farmakologicznie, ultradzwiekami, lub usunac operacyjnie,
lub tkz. porod (tutaj to raczej odpada).

zgols sie do lekarza!!!!

lekarz decyduje o sposobie pozbycia sie kamieni

jesli to bedzie tkz. kamica odlewowa, to mozesz stracic nerke.....

nie chce straszyc, pozakuje rozne drogi

3. Data: 2002-01-20 22:23:52

Od: "litotrypsja" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zadzwoń (74) 8681-732 do Ośrodka litotrypsji w Polanicy Zdroju, kruszą
kamienie ultradźwiękami, mają bardzo dobry aparat i doświadczenie.
Kelvin

big breasts . 8566
Transaminazy
Pekniecie macicy