Kandydatka SLD

171. Data: 2015-01-23 00:47:38

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2015 00:04:10 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Qrka to chyba najbardziej tajemnicza osoba na grupie:-)
> Zdjęcie- nawet imię- czy ktoś zna?

Nigdy zdjęcia qrki nie widziałam, ale pierwszą literę imienia me czecie oko
widzi... :)

M.

172. Data: 2015-01-23 01:25:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy zdjęcia qrki nie widziałam, ale pierwszą literę imienia me czecie
> oko
> widzi... :)

Ponoć nawet podawała na grupie- ale mnie było to umknęło. A podzielisz się
wizją trzeciego oka?
:-)

--

Chiron

173. Data: 2015-01-23 16:16:08

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2015 01:25:22 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ponoć nawet podawała na grupie- ale mnie było to umknęło. A podzielisz się
> wizją trzeciego oka?
> :-)

Aaaa podzielę się :)

M.

174. Data: 2015-01-23 16:50:46

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 23:26, Fragi pisze:

> Czecim okiem widzem qrem jako raczej wysokom kobietem. Minimum 170 cm. O
> reszcie nie będę pisała, bo może sobie qrka nie życzy.

Pokuszę się i ja o ocenę, na podstawie tego co Qra pisze: wzrost raczej
niski, przy kości. Wiek około 60tki. Nos przypominający trochę ptasi
dziób, najprawdopodobniej to od nosa wziął się nick.

175. Data: 2015-01-23 17:33:24

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2015 16:50:46 +0100, Trybun napisał(a):

> Pokuszę się i ja o ocenę, na podstawie tego co Qra pisze: wzrost raczej
> niski, przy kości. Wiek około 60tki. Nos przypominający trochę ptasi
> dziób, najprawdopodobniej to od nosa wziął się nick.

No wiesz co! :) Qrka, strzel focha! :)

PS Swoją drogą ciekawe, dlaczego chyba tylko ja wyobrażam sobie Qrkę jak
kobietę raczej wysoką...

M.

176. Data: 2015-01-23 17:48:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa podzielę się :)

A druga literka?
:-)))

--

Chiron

177. Data: 2015-01-23 17:50:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 23 Jan 2015 16:50:46 +0100, Trybun napisał(a):

>No wiesz co! :) Qrka, strzel focha! :)

>PS Swoją drogą ciekawe, dlaczego chyba tylko ja wyobrażam sobie Qrkę jak
>kobietę raczej wysoką...

No nie tylko.

BTW ciekawe wnioski można wysnuć o wyobrażonych sobie cokolwiek w tek
dyskusji

BTW2 a moze by tak tabelke wystawic i niech sie miasta wpisuja kto kogo jak
widzi, mogloby byc ciekawie

178. Data: 2015-01-23 18:54:24

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2015 17:50:14 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> No nie tylko.

Czyli jest nas dwoje.

> BTW ciekawe wnioski można wysnuć o wyobrażonych sobie cokolwiek w tek
> dyskusji

Ano można.

> BTW2 a moze by tak tabelke wystawic i niech sie miasta wpisuja kto kogo jak
> widzi, mogloby byc ciekawie

Można by. Kto chętny wystawić?
Choć mało nas, mało nas, do pieczenia itd.

M.

179. Data: 2015-01-23 18:56:01

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2015 17:48:12 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A druga literka?
> :-)))

Hehe :) Jedno oko, to i widzi tylko jedną ;)

M.

180. Data: 2015-01-24 00:47:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-23 16:16, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Aaaa podzielę się :)

A ostatnia też.

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia