Kandydatka SLD

181. Data: 2015-01-24 00:52:41

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-23 17:33, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> No wiesz co! :) Qrka, strzel focha! :)

Dlaczego? Wizja Trybuna potwierdza moje badania terenowe, w jakim
stopniu na wyobrażenia wpływa bycie po tak zwanej linii partii.

> PS Swoją drogą ciekawe, dlaczego chyba tylko ja wyobrażam sobie Qrkę jak
> kobietę raczej wysoką...

Nie tylko Ty. Ja też sobie kiedyś wyobrażałam, ale potem to
skonfrontowałam z rzeczywistością dokoła i trochę mnie to nie podniosło.

182. Data: 2015-01-24 00:55:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-23 17:50, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> No nie tylko.
>
> BTW ciekawe wnioski można wysnuć o wyobrażonych sobie cokolwiek w tek
> dyskusji
>
> BTW2 a moze by tak tabelke wystawic i niech sie miasta wpisuja kto kogo
> jak widzi, mogloby byc ciekawie

Mnie kiedyś interesowało pochodzenie nicków, badania się szybko
zakończyły. Ale po ostatnim wystąpieniu Trybuna znów mnie zaintrygowało,
tym razem bardziej w kontekście ich nie obioru, a odbioru.

183. Data: 2015-01-24 08:34:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-01-23 17:33, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

>Nie tylko Ty. Ja też sobie kiedyś wyobrażałam, ale potem to skonfrontowałam
>z rzeczywistością dokoła i trochę mnie to nie podniosło.

Rzadziej oglądaj siatkówkę, i przestań jeździć za tym haszem.

184. Data: 2015-01-24 11:25:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-01-23 16:16, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> A ostatnia też.

Prawie wszystkie polskie imiona żeńskie tak mają. Co z przedostatnią?

--

Chiron

185. Data: 2015-01-24 18:31:21

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-23 o 17:33, Fragi pisze:

> No wiesz co! :) Qrka, strzel focha! :)
>
> PS Swoją drogą ciekawe, dlaczego chyba tylko ja wyobrażam sobie Qrkę jak
> kobietę raczej wysoką...

E chyba nie, przecież nie chciałem Jej w jakikolwiek sposób obrazić.

Qrka jest kucharką, i to dość dobrą, jeżeli sądzić po jej wiadomościach
na "Kuchni", a mi jakoś wysoka, tyczkowata babka kręcąca się z lubością
po kuchni zupełnie nie pasuje.

186. Data: 2015-01-25 12:16:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-23 o 18:54, Fragi pisze:

net...

> Czyli jest nas dwoje.

> Ano można.

> Można by. Kto chętny wystawić?
> Choć mało nas, mało nas, do pieczenia itd.

W sprawie Qry nie będę się wypowiadać, bo jaką sobie ją wyobrażałam,
taką ujrzałam.

Ghosta natomiast wyobrażam sobie jako dość wysokiego (ok.180) i
wysportowanego bruneta. Szczupły, lekko łysiejący. Gdzieś w okolicach
połowy 5. dziesiątki.

Fragi - szczuplutka drobna blondyneczka, wzrost ok. 160.

Trudno powiedzieć, żebym posługiwała się trzecim okiem. Po prostu
czytam. A w Twoim przypadku jakieś zdjęcie kiedyś widziałam.

Ewa

187. Data: 2015-01-25 12:18:28

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 12:16, FEniks pisze:
> [...]
> połowy 5. dziesiątki.
>
> Fragi - szczuplutka drobna blondyneczka, wzrost ok. 160.

a zdumiony?

188. Data: 2015-01-25 13:07:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 12:18, zdumiony pisze:

> a zdumiony?

A zdumiony się ostatnio zapuścił. Z pisaniem. Stąd i moje trzecie oko
niewiele wyczytało. ;)

Czwarte oko widzi człowieka, który w towarzystwie ludzi nie chce zwracać
na siebie uwagi, jakby chciał być niewidoczny. Ma brzuszek i dość bladą
cerę. Wiek ok. 30 lat, może lekko ponad.
Więcej nie będę.

Ewa

189. Data: 2015-01-25 13:15:50

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 13:07, FEniks pisze:
> [...]
> na siebie uwagi, jakby chciał być niewidoczny. Ma brzuszek i dość bladą
> cerę. Wiek ok. 30 lat, może lekko ponad.

Rzeczywiście, mam myśli nie wychylaj się, po to może się źle skończyć

190. Data: 2015-01-25 14:22:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-25 12:18, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> a zdumiony?

Zdumiony się pewnie zdumi.

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia